V kategorii MANAGEMENT
... spočívá v tom, že při řízení firem se mnozí z nás až příliš zarytě drží svých přesvědčení a vzorců chování, jež možná platily a byly funkční dříve, ale ne dnes. Jedním z takových nefunkčních paradigmat ...
V kategorii LEADERSHIP
... tvář firmy, která je často nejvýznamnější indikátorem při rozhodování zákazníka. Ne nadarmo se zažily vyjádření typu: „Organizační kultura je převládající vzorec chování.“ Nebo „Kultura v organizaci je ...
V kategorii ÚSPĚŠNÉ PODNIKÁNÍ
... za jak dlouho může obdržet poptávku.
Vedení a zpětná vazba. Vedoucí týmu obchodníků musí vést obchodníky k tomu, že schůzky povedou v prvé řadě správně podle doporučeného vzoru. Úkolem vedoucího je ...
V kategorii LEADERSHIP
... rozhodně nepředstavují jako diktát autorit. Od svých lídrů se mladí lidé chtějí učit, chtějí v nich pozitivní vzory, které je dokážou motivovat. Zároveň ale požadují otevřený a férový přístup, který jim ...
V kategorii Začátek podnikání
... úspěšnou“ reklamní kampaň ve zkrácené podobě, takový minivzorek, a měla si vyhodnotit výsledek. Šly prodeje nahoru? Dolů? Zůstávají tržby stejné? Když firma zjistí, že prodeje jdou dolů, něco je špatně… ...
V kategorii Začátek podnikání
... doslova dojelo na tom, že byli neskuteční dříči (taktika), ale moc nad tím vším, co dělali, nepřemýšleli. Síla myšlenky je v podnikání zcela zásadní, kritická. Platí vzorec: myšlenka + čin = naděje na ...
V kategorii OBCHOD
... předků z dob První republiky. Málokdo ví, že naše podnikatelská sféra byla v té době velmi úspěšná jak doma, tak v zahraničí. Pokud budete pátrat, najdete mnoho velmi úspěšných vzorů, Čechů, kteří v té ...
V kategorii OBCHOD
... Bohužel podle mého názoru a zkušeností, tito mladí nemají dostatek vzorů a inspirací v byznyse – tedy vzorů a inspirací bezprostředně kolem sebe, hmatatelných, živých lidí. Obecně vzorů a inspirativních ...
V kategorii VÍRA VE SVĚTĚ
... jedním z hlavních vzorů dnešnímu věřícímu podnikateli, modlícímu se a pracujícímu. Jedná se o muže plného životní energie i osobních selhání. David žil naplno. Hospodin byl s ním a žehnal mu. Byl oblíbencem ...
V kategorii VÍRA VE SVĚTĚ
... Tyto znaky poukazují na mimořádnost mužského vzoru, kterým Josef dozajista je. ...
V kategorii MANAGEMENT
Kdysi jsem četl velmi zajímavou myšlenku, která se mi v praxi osvědčila. „Zasej myšlenku, sklidíš čin, zasej čin, sklidíš zvyk, zasej zvyk, sklidíš charakter, zasej charakter, sklidíš osud.“ Osud vnímám ...
V kategorii MANAGEMENT
Nemusíme hovořit hned o krachu, který zapříčiní rychlý růst firmy, nicméně často zejména na závěr roku nejedna firma řeší dilema, kolik ještě zakázek přijmout, „abychom to všechno stihli.“ Podnikatel, ...
V kategorii MANAGEMENT
Je s podivem, jak mnoho podnikatelů a manažerů dělá rozhodnutí, která bych mohl nazvat podivná, roztodivná, nepochopitelná a hloupá. Zdá se, že nejen pod tíhou vysokoškolské teorie (knihy tipu „525“ způsobů, ...
V kategorii MANAGEMENT
Je velmi zajímavé sledovat úspěšné podnikatele a manažery. Ve valné většině případů těchto lidí jsem si všiml, že hodně čtou. Ať je to W. Buffett, B. Gates, D. Keough, S. Jobs, náš T. Baťa a další a další. ...
V kategorii MANAGEMENT
... BYCH NEMOHL(A) NEUSPĚT?“ Pak běžte, a udělejte se vší rozhodností, co v sobě najdete přesně to, co Vás napadlo. Alternativou také je – pokud máte nějaký vzor – zamyslet se, jak by se v dané situaci rozhodoval, ...
V kategorii OSOBNÍ ROZVOJ
... se dokázal v některých vyhrocených situacích ovládnout. V tomto je mi velkým vzorem moje žena, která mi naprosto nevědomky v mnoha situacích ukázala, jaký jsem v podstatě „hlupák“ :-), protože zatímco ...
V kategorii Marketingové strategie | Jak zvýšit prodej
... výrobky, služby),
komunikovat s co největším „vzorkem“ zákazníků (ptát se jich na názory, zpětnou vazbu, přání),
vytvářet z bodu č.1. a č.2 závěry – jasná sdělení, která poté zpětně dáváte jako informace ...
V kategorii Marketingové strategie | Jak zvýšit prodej
... reklamní, marketingové a prodejní kampaně, aniž znají, jak budou účinné?
Ve strategii testování jde o to, vyzkoušet na malém vzorku, na malé oblasti trhu, v malé části firmy apod., jak účinný bude daný ...