V kategorii V médiích
... na rozhovor můžete zde.
...
V kategorii V médiích
... - proč? Dočtete se v rozhovoru.
Pokračovat ve čtení ...
V kategorii V médiích
rozhovor v časopise CzechIndustry
AŤ JE KAŽDÝ ŠŤASTNÝ NA SVŮJ ZPŮSOB A PŘEJI VŠEM, KDO SE PUSTILI ČI PUSTÍ CESTOU IOT A INDUSTRY 4.0, AŤ JSOU „HAPPY“
Pokračovat ve čtení ...
V kategorii OBCHOD
Pokračování rozhovoru!
Jak pracovat s dnešními „moderními“ obchodníky? Jak z obchodníka dostat skvělý výkon, aby to bylo nakonec užitečné pro něj i pro firmu/manažera? Co byste poradil, co se osvědčilo? ...
V kategorii OBCHOD
Pokračování rozhovoru!
Setkal jste se s názorem, že obchodníci jsou takové „primadony firmy“, že je potřeba jim hrát na ego a jedním z velkých motivátorů je uznání? Jak se dá s tímto pracovat?
PŘEDCHOZÍ ...
V kategorii OBCHOD
Pokračování rozhovoru!
Dnes se stále častěji setkáváme s novou generací mladých obchodníků, kteří jsou prostě jiní než generace předešlá. Chtějí více volného času, často kombinují práci a volný čas, ...
V kategorii OBCHOD
Pokračování rozhovoru!
Ve firmách obecně panuje názor, že obchodníci nedělají s takovým nasazením, s jakým by bylo třeba. Je potřeba je kontrolovat a neustále držet pod jistou dávkou stresu? Jak to vidíte ...
V kategorii OBCHOD
... je na samostatný rozhovor, je to velmi obsáhlé téma.
POKRAČOVAT na 2. část ...
V kategorii OBCHOD
... dost cédéčkářů a ukončil jsem tento směr rozhovoru. Řekl jsem mu: „Dobře, nechme už tyhle prodejce a pojďme se pobavit o vaší firmě“. Pak jsem mu položil první otázku na zjištění potřeb. A pak další. A ...
V kategorii Služby
... optimističtí.
Jak funguje krizový management?
• Na začátku – individuální rozhovory napříč celou firmou, následná analýza předložená vedení společnosti, domluva, zda spolupráce bude, nebo nebude pokračovat ...
V kategorii LEADERSHIP
... odpověď nalézt. Již během tohoto rozhovoru byste měli vycítit, zda je váš šéf či manažer nápadu nakloněn. I v případě, že zpozorujete, že ano, ale ještě úplně netlačte na pilu. Je potřeba mít trpělivost ...
V kategorii ÚSPĚŠNÉ PODNIKÁNÍ
... Frolík z LINETu, Jaroslava Valová ze SIKO a Stanislav Martinec z KOMA. MILCON nabízí jedinečný formát postavený na autentických rozhovorech s řečníky. Neznají totiž dopředu žádné otázky a nemohou ani ovlivnit, ...
V kategorii LEADERSHIP
... a raději o nich smýšleje pozitivně. Máte-li sílu k rozhovoru, pak to udělejte. Vytvoříte dobrý základ pro zjištění skutečného stavu věcí a pravdivých pohnutek Vašeho kolegy.
Jak se naučit myslet pozitivně? ...
V kategorii ZVYŠOVÁNÍ ZISKU
... SIKO a Stanislav Martinec z KOMA. MILCON nabízí jedinečný formát postavený na autentických rozhovorech s řečníky. Neznají totiž dopředu žádné otázky a nemohou ani ovlivnit, na co se je moderátor zeptá. ...
V kategorii MANAGEMENT
...
Nástroje interní komunikace
Plán i program se provádí rozmanitou škálou prostředků. K nejpoužívanějším všeobecně patří:
rozhovory,
firemní porady,
dotazníková zkoumání,
průzkumy spokojenosti, ...
V kategorii V médiích
Správná personální rozhodnutí jsou jako cesta autobusem. S těmi, kdo sedí na správnných místech, se prostě jede líp. Přečtěte si článek z časopisu Moderní řízení 02/2018.
Nabízíme: personální audit. ...
V kategorii LEADERSHIP
... sebevědomí.“
Přečtěte si rozhovor se mnou:
Na čem by měli zapracovat šéfové, pokud chtějí zvýšit loajalitu a motivaci svých podřízených?
Myslím, že nám v dnešní době v byznysu chybí úplně prachobyčejné ...
V kategorii V médiích
Jaká je v segmentu malých a středních firem souvislost „trojúhelníku“ mezi lidmi, firemní kulturou a výkonností firmy?
V kategorii Začátek podnikání
... Nedávno jsem zrovna o tomto tématu hovořil v jistém rozhovoru, kdy jsem říkal: tu nejlepší službu, kterou můžete udělat pro svůj podnik, je potlačit své ego. Moje rada pro dnešní díl blogu zni jasně: svá ...
V kategorii MANAGEMENT
... poznávání se, což je mnohem přirozenější proces než v assesment centru a určitě autentičtější než půlhodinový rozhovor v rámci výběrového řízení.
Totální samozřejmostí je ověřování si referencí na daného ...
V kategorii V médiích
ROZHOVOR V ČASOPISE STARTING UP
ANEB ÚSPĚŠNÉ PODNIKÁNÍ ZAČÍNÁ „POVOLÁNÍM“ – VNÍMÁTE SVOU BYZNYS CESTU JAKO POSLÁNÍ?
Představujeme vám novou rubriku „Start business!!!“, ve které najdete pravidelný ...
V kategorii V médiích
ROZHOVOR V ČASOPISE MONTYRICH
Svou práci „oživovače firem“ Jiří Jemelka někdy přirovnává k misi agenta 007. „Vysadí vás v cizím prostředí a vy se musíte rychle zorientovat, zjistit, kde je problém a ...
V kategorii V médiích
SEKCE "JAK NA VÝSLEDKY"
„NERADÍME, PŘINÁŠÍME VÝSLEDKY,“
říká v následujícím rozhovoru výkonný ředitel poradenské společnosti JIP pro firmy s.r.o. Ing. Bc. Jiří Jemelka, MBA. Stojí za ním a jeho týme ...
V kategorii V médiích
ROZHOVOR V ČASOPISE STARTING UP
DO HLUBIN PODNIKÁNÍ S JIŘÍM JEMELKOU...
Když jsem požádala Jiřího Jemelku, člověka, který se dlouhá léta zabývá poradenstvím pro podnikatele a firmy, o rozhovor, netušila ...
V kategorii V médiích
ROZHOVOR V DENÍKU
USPĚJE SPÍŠ PODNIKAVÝ ČLOVĚK NEŽ AUTOR SKVĚLÉHO NÁPADU
Hodně lidí přešlapuje nad nápadem začít podnikat a neví, kudy se vydat. Jiní už zase svůj byznys rozjeli, chtěli by se ale zlepšovat. ...
V kategorii ÚSPĚŠNÉ PODNIKÁNÍ
Ti, co mne sledují pravidelně, vědí, že jsem výkonný ředitel společnosti JIP pro firmy s.r.o., která pomáhá řadě firem při plnění jejich cílů. Mám pro vás dnes rozhovor, který vám pomůže udělat si o této ...
V kategorii OBCHOD
... znamenalo především budovat porozumění a snažit se skutečně pochopit aktuální „stav“ a potřeby zákazníka. To vedlo k příjemnému rozhovoru s klientem. Znamenalo to přiblížit se k člověku na schůzce tak, ...
V kategorii OBCHOD
... firmě. Po termínu jsme se byli projít a v rozhovoru jsme se vrátili k tomu, co se během obchodního jednání dělo.
Dostal jsem „znovu“ ránu přímo mezi oči, když kolega řekl: „Byl jsem překvapený, jak ...
V kategorii OBCHOD
... Občas uvolním atmosféru úsměvem a řeknu něco, čím rozhovor nadlehčím („fáze uvolněnost a smích“). V té chvíli je cítit, jak se navzájem sbližujeme. V jiném okamžiku se dívám na klienta naprosto vážně, ...
V kategorii OBCHOD
... se naučil a několikrát znovu zapomněl mi přinášelo výsledky. Čeho se to týká? Začnu od začátku.
V únoru se mnou byl na jedné schůzce můj šéf. Po ní jsme měli velmi přínosný rozhovor o tom, co se ...
V kategorii OBCHOD
... úsměvem a řeknu něco, čím rozhovor nadlehčím („fáze uvolněnost a smích“). V té chvíli je cítit, jak se navzájem sbližujeme. V jiném okamžiku se dívám na klienta naprosto vážně, soustředěně, přímo do jeho ...
V kategorii OBCHOD
... jsem mu zřetelně potvrzoval. Usmíval jsem se. Snažím se upřímně se usmát na klienta, kdykoliv se naskytne v průběhu rozhovoru příležitost. Necením zuby v nuceném úsměvu. Nechci, aby to vypadalo strojeně. ...
V kategorii OBCHOD
... ze rtů mu zmizel. Přemýšlel. V té chvíli jsem mlčel. A bylo ticho. Vnímal jsem, že v sobě zpracovává dojmy z posledních minut našeho rozhovoru. Teď promluvit by byl doslova zločin. Narušil bych jeho „proces“ ...
V kategorii OBCHOD
Navazuji opět na minulý článek…
Pak jsem celý rozhovor klientovi shrnul. „Vypíchl“ jsem podstatné věci o prodejcích, o marketingu v jeho firmě, o kolegyni, která se necítí jistá, když přednáší. Zeptal ...
V kategorii OBCHOD
... udělat krok dopředu. Krátce jsem shrnul, co je obsahem semináře o reklamě a marketingu. Během rozhovoru na téma „marketing ve firmě“ se do rozhovoru zapojila jeho kolegyně, která byla celou dobu s námi. ...
V kategorii Služby
... dovedností skrze účinné školení.
Zjistili jsme při práci s našimi klienty, že v terénu přináší více výsledků, když:
proběhne před započetím spolupráce rozhovor s každým z obchodníků
sestaví ...
V kategorii Služby
... před započetím spolupráce rozhovor s každým z obchodníků
sestaví se přesný školící program
v intenzivních, měsíčních intervalech probíhá krátké 2-4hod. školení obchodních dovedností
zároveň dle připraveného ...
V kategorii OSOBNÍ ROZVOJ
... práce na téma: Leadership setkal k rozhovoru s Ing. Jiřím Stojarem, šéfem DHL v Ostravě. Na otázku, co je dle něj nejdůležitější vlastností manažera, mi tehdy odpověděl slovy, která mě coby mladého, ambiciózního ...
V kategorii OBCHOD
... v rozhovoru dostali, jsem nechal plynout. To je to důležité. Pokud jsem schopný být klidný v každém okamžiku, vím, že jsem schopný dělat správné věci, říkat správná, trefná slova, vhodně reagovat. To není ...
V kategorii OBCHOD
... má problémy v podnikání, o tom, co by mu přineslo, kdyby tyto problémy měl vyřešené. Snad polovinu rozhovoru jsem ho vedl v myšlenkách k tomu, aby si představil, jak mu to v budoucnu funguje. Pak jsem ...
V kategorii OBCHOD
... neznamená to, že jsou pravdivé. O čem to vlastně mluvím? Před časem jsem byl na jednom semináři o prodeji a tam jsem se dozvěděl, že kdo klade otázky, ten kontroluje rozhovor. Tak jsem si řekl: „Dobrá, ...
V kategorii OBCHOD
... si k nám přisedla jeho manželka. Mimochodem, na tu schůzku jsem šel s cílem příjemně si popovídat a vybudovat vzájemné porozumění. Víš, co je výsledkem příjemného obchodního rozhovoru s velikánským porozuměním? ...
V kategorii OBCHOD
Nevyvíjej na zákazníka přílišný nátlak
Naše setkání bylo jedním velkým „spojením“, harmonickým rozhovorem. Poté, co jsme vyřídili všechny formality ohledně jeho účasti na semináři, jsem panu Š. položil ...
V kategorii OBCHOD
... obchodní zvyklosti. Odpověděl jsem: „Pokud na seminář chcete a já na vás vidím, že ano, pojďme spolu vyplnit smlouvu, abych vám mohl na semináři držet místo. Pokud budete mít pocit, až o našem rozhovoru ...
V kategorii OBCHOD
Po zkušenosti z několika minulých schůzek, kdy jsem doplatil na to, že jsem mluvil pouze s jedním společníkem a druhý sledoval náš rozhovor v té samé místnosti z povzdálí a mohl se cítit odstrčený, jsem ...
V kategorii OBCHOD
... minulých schůzek, kdy jsem doplatil na to, že jsem mluvil pouze s jedním společníkem a druhý sledoval náš rozhovor v té samé místnosti z povzdálí a mohl se cítit odstrčený, jsem jeho ženu vědomě vtáhl ...
V kategorii OBCHOD
... rozhovoru. On se mě zeptal, jak se mi daří. Odpověděl jsem, že dobře, zmínil jsem se o uzavřené smlouvě z předchozího dne a hned nato jsem se zeptal, jak se daří jemu. Upřímně jsem se o něho zajímal, věnoval ...
V kategorii OBCHOD
... z Opavy na schůzku, kterou jsem měl v Ostravě u nového klienta. Byl jsem v dobré náladě a věřil jsem, že s klientem uzavřeme obchod. Celý rozhovor u nového klienta se vyvíjel dobře. Došlo na závěrečnou ...
V kategorii OBCHOD
... Zpět k pointě. Nakonec jsem odjížděl z opavské firmy nejen s přihláškou pro dva účastníky, ale... podle průběhu rozhovoru s paní P. se ve mně probouzelo tušení, že „tady“ bude mnohem větší spolupráce i ...