V kategorii ÚSPĚŠNÉ PODNIKÁNÍ
... a reklamací, zvyšující se míra chaosu v denním provozu firmy, ukončení spolupráce či ztráta klíčových zákazníků (nebo postupná ztráta většího množství běžných zákazníků). Velikost firmy se v krátkém období ...
V kategorii MARKETING
... vedoucí ve finále k pochopení potřeb zákazníka. Patří k nim vyhledávání příležitostí na trhu, řízení produktu, jeho distribuci, řízení distribučních kanálů, reklama a propagace výrobků a služeb, navržení ...
V kategorii ÚSPĚŠNÉ PODNIKÁNÍ
... smysl. Nestačí jen koupit produkt za určitou cenu. Vše musí být správně nastavené. Řešení případných problémů, reklamací, seznamování s novinkami na trhu a samozřejmě následná péče obchodníka o klienta ...
V kategorii OBCHOD
... podvědomí svých zákazníků – štědrost, ochotu vyjít vstříc. Nezištnost a nesobeckost jsou klíčové vlastnosti dobrého marketingu. Dále jsem se zeptal, zda dokáže změřit, jak efektivní je reklama jeho firmy. ...
V kategorii Marketingová komunikace | Marketingový mix
Reklama slibuje uspokojení. Buďte si tohoto faktu vědomi a zohledněte jej...
Každý člověk, pokud už si něco (cokoliv) kupuje, má vždy určitý motiv, proč tak činí. Proto se také reklama musí zaměřit ...
V kategorii Marketingová komunikace | Marketingový mix
... potřeb)
Přesným definováním cílové skupiny pro daný produkt (segment) lépe pochopíte toho, koho chcete reklamou oslovit. Reklama se tak stává účinnější.
1. klíč - jaký je váš produkt?
2. klíč - ...
V kategorii Marketingové strategie | Jak zvýšit prodej
Navýšení objemu jednoho nákupu
Př. č.2 prodejního způsobu zaměřeného na navýšení objemu jednoho nákupu: Tento způsob běžně využívají např. prodejci aut. Představte si, že kupujete škodu octavii, která ...
V kategorii Marketingové strategie | Jak zvýšit prodej
A NYNÍ VÁM DÁM ÚKOL:
Rozfázujte své aktivity v podniku na jednotlivé oblasti. Každou z oblastí pak dál rozfázujte na tolik subaktivit, kolik je jen možné. Tak pokračujte, dokud je možné určitou oblast ...
V kategorii Marketingové strategie | Jak zvýšit prodej
POSTUP, JAK NAJÍT KLÍČOVÉ ŘEŠENÍ:
Můžete a musíte kontinuálně nalézat lepší cesty, abyste multiplikovali své výsledky. Nepodléhejte pohodlnosti a pocitu uspokojení z toho, že se Vám daří dobře. Kdo ztrácí ...
V kategorii Marketingové strategie | Jak zvýšit prodej
Klíčová řešení můžete najít pro všechny oblasti své firmy: provoz, procesy, marketing, prodej, výběr lidí, management postupy, distribuci... Hledání a používání klíčových řešení je nikdy nekončící proces ...
V kategorii MARKETING
Může to, co byste si přáli zlepšit, získat na hodnotě zvýšeným stupněm ryzosti, větší čistotou nebo snížením nečistot v životním prostředí?
Mohla by být užitečná jedna nebo více následujících obměn? ...
V kategorii MARKETING
Můžete něco zlepšit tím, že to změkčíte? Mnoho materiálů se stalo prodejnými teprve tehdy, když byly změkčeny (např. umělé hmoty a látky).
Můžete něco změkčit v přeneseném slova smyslu, abyste to zlepšili? ...
V kategorii MARKETING
... nápojů - balení po dvou, po čtyřech a šesti podstatně zvýšila obrat. Organizace expandují a zvětšují se díky vzrůstajícímu počtu členů. Každá reklama je zaměřena na to, aby rozmnožila počet čtenářů, divák ...
V kategorii Marketingové strategie | Jak zvýšit prodej
Váš obrovský nárůst tržeb a růst podniku přijde ruku v ruce s Vaši schopnosti najít či vytvořit něco, čemu říkám tzv. KLÍČOVÉ ŘEŠENÍ.
Co je klíčové řešení?
"Klíčové řešení" je nekonvenční způsob, čerstvost ...
V kategorii Marketingové strategie | Jak zvýšit prodej
Musíte mít trochu štěstí, abyste získali nového klienta, ale nestojí Vás skoro nic, abyste získali zpět klienta starého klienta, který od Vás odešel.
Lidé u Vás přestávají nakupovat ze třech hlavních ...
V kategorii Marketingové strategie | Jak zvýšit prodej
Jak si můžete zajistit, abyste byli v srdcích a myslích Vašich zákazníků? Stále s nimi komunikujte a přinášejte hodnotu – to má zajistit Vaše JPP. Když už prodej proběhne, ihned zákazníka oslovte mailem, ...
V kategorii Marketingové strategie | Jak zvýšit prodej
Př. Během Velké deprese v roce 1929 se snažila firma Kraft company nabízet levný čedar sýr, ale nikdo ho nekupoval. Až jeden lokální obchodník, který se chtěl zbavit přebytečných zásob čedar sýru, začal ...
V kategorii Marketingové strategie | Jak zvýšit prodej
Každý obchod s sebou nese riziko – vždy je min. jedna strana, která se vědomě či podvědomě ptá: „Není to riziko?“ A většinou to riziko je. Proto je důvěryhodné – a klienti to velmi ocení (v podobě zvýšených ...
V kategorii Marketingové strategie | Jak zvýšit prodej
Většina firem a obchodníků se zaměřuje na zisk z prvního prodeje, na zisk z prvního kontaktu s novými klienty – tím ale rozhodně neusnadňují zákazníkům rozhodnutí, aby nakupovali u nich, spíše naopak. ...
V kategorii Marketingové strategie | Jak zvýšit prodej
Popíšu Vám příběh z vlastního života, který popisuji ve své knize „Prodej, dřina nebo hra“. Tato moje zkušenost je mi vodítkem při mém podnikání a všímám si, jak dobře funguje také tam, kde jsou špičkové ...
V kategorii Marketingové strategie | Jak zvýšit prodej
Př. Když do prodejny s nářadím přichází člověk a chce vrtačku, co vlastně potřebuje?
vrtačku... málo kdo má skutečnou potřebu koupit si vrtačku, aby se na ni doma díval, málo kdo má potřebu vlastnit ...
V kategorii Marketingové strategie | Jak zvýšit prodej
... je životní cyklus Vašeho typického klienta? Jak vysoké tržby Vám přinese klient během celé této doby, co s Vámi dělá byznys?
Jaké jsou nejčastější a největší stížnosti a reklamace Vašich klientů - a ...
V kategorii Marketingové strategie | Jak zvýšit prodej
Proč od Vás vaši klienti kupují? a) nabízíte unikátní sadu výhod a užitku b) jste lucky boy a máte prostě štěstí, že kupují zrovna u Vás Shodneme se tedy na tom, že nabízíte klientům benefit, výhodu – ...
V kategorii Marketingové strategie | Jak zvýšit prodej
Nikdo není 30x chytřejší, nikdo nepracuje 30x víc, než jiní obchodníci a firmy. Přesto, někteří obchodníci a firmy mají výrazně vyšší tržby a lepší výsledky? Proč? Rozdíl je ve způsobu (strategii), jak ...
V kategorii Marketingové strategie | Jak zvýšit prodej
Zvyšte počet prodejních kanálů ve Vaší společnosti
Př. č.5 Kombinace prodejních kanálů...
Představte si, že jste rybář, který chytá ryby jedním prutem. Takto dnes funguje mnoho malých a středně velkých ...
V kategorii Marketingové strategie | Jak zvýšit prodej
Při prodeji se inspirujte druhými a nechte si poradit odborníkem na zvyšování tržeb.
Možná se sami sebe ptáte, jak Vám někdo jiný pomůže zvýšit objem prodeje, když se sami podobnou otázkou zabýváte celá ...
V kategorii Marketingové strategie | Jak zvýšit prodej
Inspirujte se velkými společnostmi
Př. č.4 zaměřený na zvýšení počtu nákupů za rok: Tento způsob používají např. prodejny s textilem, brokeři, aukční síně, zlatnictví, autosalony, atd. Jsou to tzv. „soukromé ...
V kategorii Marketingové strategie | Jak zvýšit prodej
Zvyšte efektivně prodej ve Vaší firmě
Navýšení počtu nových klientů
Zvýšení objemu nákupů klientů
Zvýšení počtu nákupů klientů za rok
Postupně se zaměříme na min. 10% zvýšení v každé z oblastí ...
V kategorii Marketingové strategie | Jak zvýšit prodej
Jak by se Vám líbilo mít od 1 do 10.000 prodejců, kteří pracují stejně neúnavně, bez ohledu na hodiny, kteří by nikdy nezapomněli na jediný bod prodejní prezentace a dokázali oslovit stovky, tisíce, desetitisíce ...
V kategorii Marketingové strategie | Jak zvýšit prodej
Většina firem utrácí mnoho peněz za klasickou, konvenční reklamu, marketing a prodejní programy pro své klienty – a přitom často stačí jen zlomek úsilí a minimální náklady, pokud by ty samé firmy vyvinuli ...
V kategorii Marketingové strategie | Jak zvýšit prodej
Strategie business partnership využije goodwilu a silných zákaznických vztahů, které má jiná firma se svými klienty – a klienti této firmy jsou také Vašimi potenciálními klienty.
Př. Známý autor knih ...
V kategorii Služby
... uvnitř firmy, reklamace od zákazníků, atmosféra napětí atd. S takovými situacemi máme bohaté zkušenosti s velmi překvapivými výsledky.
Rozvoj firmy
práce na firmě, jež se rozvíjí zdravě a prosperuje ...
V kategorii Marketingové strategie | Jak zvýšit prodej
Mnoho firem považuje oblast marketingu stále za cosi podřadného. Důležitější je přece výroba, ekonomika, provoz či obchod. Jedná se však o základní omyl. Proč? Protože marketing je jako rybářská udice, ...
V kategorii Marketingové strategie | Jak zvýšit prodej
Odpověď na tuto otázku by se mohla na první pohled zdát složitá, ale ve skutečnosti je jednodušší, než si myslíte. Podstatou úspěšné marketingové strategie je... KVALITNÍ SLUŽBA.
Důkaz? Vzpomeňte ...
V kategorii Marketingové strategie | Jak zvýšit prodej
Velmi kontroverzní otázka. Pro někoho je kvalitní např. auto, které má funkci elektrického stahování oken. Vzpomínám si na jednoho obchodního zástupce (zaměstnance mého klienta), který dostal od firmy ...
V kategorii Marketingové strategie | Jak zvýšit prodej
V marketingových strategiích a jejich realizacích jde často o obrovské sumy peněz. Výsledek je očekáván s velkým napětím. O to víc je s podivem, že v určitých situacích firmy přehlížejí detaily, na kterých ...
V kategorii Marketingové strategie | Jak zvýšit prodej
Do marketingové analýzy patří detailní rozpracování všech marketingových aktivit, které provádíte. Právě tento nástroj vám pomůže pochopit, které oblasti z PR a reklamy máte využívat.
Minimálně ...
V kategorii Marketingové strategie | Jak zvýšit prodej
Když H.Ford přijímal nového člověka na důležitý post, šel s ním na oběd a pozoroval ho. Pokud ten člověk solil nebo pepřil jídlo, aniž ho předtím ochutnal, nevzal ho. Znamenalo to totiž, že taková osoba ...