fbpx

nove logo2

Vyhledat:
Vyhledat pouze:
Nalezeno celkem 38 výsledků.

Marketing, co si pod tím představit?

... vedoucí ve finále k pochopení potřeb zákazníka. Patří k nim vyhledávání příležitostí na trhu, řízení produktu, jeho distribuci, řízení distribučních kanálů, reklama a propagace výrobků a služeb, navržení ...

Nešvary pánů obchodníků

... smysl. Nestačí jen koupit produkt za určitou cenu. Vše musí být správně nastavené. Řešení případných problémů, reklamací, seznamování s novinkami na trhu a samozřejmě následná péče obchodníka o klienta ...

Pět klíčů k Vaší reklamní strategii - 2. klíč: Co slibujete?

Reklama slibuje uspokojení. Buďte si tohoto faktu vědomi a zohledněte jej... Každý člověk, pokud už si něco (cokoliv) kupuje, má vždy určitý motiv, proč tak činí. Proto se také reklama musí zaměřit ...

Jak zvýšit objemu jednoho nákupu

Navýšení objemu jednoho nákupu Př. č.2 prodejního způsobu zaměřeného na navýšení objemu jednoho nákupu: Tento způsob běžně využívají např. prodejci aut. Představte si, že kupujete škodu octavii, která ...

Strategie "klíčových řešení" - část 4.

A NYNÍ VÁM DÁM ÚKOL: Rozfázujte své aktivity v podniku na jednotlivé oblasti. Každou z oblastí pak dál rozfázujte na tolik subaktivit, kolik je jen možné. Tak pokračujte, dokud je možné určitou oblast ...

Strategie "klíčových řešení" - část 3.

POSTUP, JAK NAJÍT KLÍČOVÉ ŘEŠENÍ: Můžete a musíte kontinuálně nalézat lepší cesty, abyste multiplikovali své výsledky. Nepodléhejte pohodlnosti a pocitu uspokojení z toho, že se Vám daří dobře. Kdo ztrácí ...

Strategie "klíčových řešení" - část 2.

Klíčová řešení můžete najít pro všechny oblasti své firmy: provoz, procesy, marketing, prodej, výběr lidí, management postupy, distribuci... Hledání a používání klíčových řešení je nikdy nekončící proces ...

Strategie maximalizace - část III.

Může to, co byste si přáli zlepšit, získat na hodnotě zvýšeným stupněm ryzosti, větší čistotou nebo snížením nečistot v životním prostředí? Mohla by být užitečná jedna nebo více následujících obměn? ...

Strategie maximalizace - část II.

Můžete něco zlepšit tím, že to změkčíte? Mnoho materiálů se stalo prodejnými teprve tehdy, když byly změkčeny (např. umělé hmoty a látky). Můžete něco změkčit v přeneseném slova smyslu, abyste to zlepšili? ...

Strategie maximalizace - část I.

...  nápojů - balení po dvou, po čtyřech a šesti podstatně zvýšila obrat. Organizace expandují a zvětšují se díky vzrůstajícímu počtu členů. Každá reklama je zaměřena na to, aby rozmnožila počet čtenářů, divák ...

Strategie "klíčových řešení" - část 1.

Váš obrovský nárůst tržeb a růst podniku přijde ruku v ruce s Vaši schopnosti najít či vytvořit něco, čemu říkám tzv. KLÍČOVÉ ŘEŠENÍ. Co je klíčové řešení? "Klíčové řešení" je nekonvenční způsob, čerstvost ...

Strategie "ztracených klientů"

Musíte mít trochu štěstí, abyste získali nového klienta, ale nestojí Vás skoro nic, abyste získali zpět klienta starého klienta, který od Vás odešel. Lidé u Vás přestávají nakupovat ze třech hlavních ...

Strategie pravidelné propagace

Jak si můžete zajistit, abyste byli v srdcích a myslích Vašich zákazníků? Stále s nimi komunikujte a přinášejte hodnotu – to má zajistit Vaše JPP. Když už prodej proběhne, ihned zákazníka oslovte mailem, ...

Strategie balíčků

Př. Během Velké deprese v roce 1929 se snažila firma Kraft company nabízet levný čedar sýr, ale nikdo ho nekupoval. Až jeden lokální obchodník, který se chtěl zbavit přebytečných zásob čedar sýru, začal ...

Strategie garance risk-free

Každý obchod s sebou nese riziko – vždy je min. jedna strana, která se vědomě či podvědomě ptá: „Není to riziko?“ A většinou to riziko je. Proto je důvěryhodné – a klienti to velmi ocení (v podobě zvýšených ...

Strategie snižování bariér vstupu

Většina firem a obchodníků se zaměřuje na zisk z prvního prodeje, na zisk z prvního kontaktu s novými klienty – tím ale rozhodně neusnadňují zákazníkům rozhodnutí, aby nakupovali u nich, spíše naopak. ...

Strategie účelu

Popíšu Vám příběh z vlastního života, který popisuji ve své knize „Prodej, dřina nebo hra“. Tato moje zkušenost je mi vodítkem při mém podnikání a všímám si, jak dobře funguje také tam, kde jsou špičkové ...

Strategie výjimečnosti

Př. Když do prodejny s nářadím přichází člověk a chce vrtačku, co vlastně potřebuje? vrtačku... málo kdo má skutečnou potřebu koupit si vrtačku, aby se na ni doma díval, málo kdo má potřebu vlastnit ...

Strategie silných a slabých stránek

... je životní cyklus Vašeho typického klienta? Jak vysoké tržby Vám přinese klient během celé této doby, co s Vámi dělá byznys? Jaké jsou nejčastější a největší stížnosti a reklamace Vašich klientů - a ...

Strategie jedinečné prodejní pozice

Proč od Vás vaši klienti kupují? a) nabízíte unikátní sadu výhod a užitku b) jste lucky boy a máte prostě štěstí, že kupují zrovna u Vás Shodneme se tedy na tom, že nabízíte klientům benefit, výhodu – ...

Maximalizace vašeho potenciálu

Nikdo není 30x chytřejší, nikdo nepracuje 30x víc, než jiní obchodníci a firmy. Přesto, někteří obchodníci a firmy mají výrazně vyšší tržby a lepší výsledky? Proč? Rozdíl je ve způsobu (strategii), jak ...

Vytvářejte co nejvíc kombinací prodejních kanálů

Zvyšte počet prodejních kanálů ve Vaší společnosti Př. č.5 Kombinace prodejních kanálů... Představte si, že jste rybář, který chytá ryby jedním prutem. Takto dnes funguje mnoho malých a středně velkých ...

Při prodeji se inspirujte druhými

Při prodeji se inspirujte druhými a nechte si poradit odborníkem na zvyšování tržeb. Možná se sami sebe ptáte, jak Vám někdo jiný pomůže zvýšit objem prodeje, když se sami podobnou otázkou zabýváte celá ...

Jak zvýšit počet nákupů za rok u zákazníka

Inspirujte se velkými společnostmi Př. č.4 zaměřený na zvýšení počtu nákupů za rok: Tento způsob používají např. prodejny s textilem, brokeři, aukční síně, zlatnictví, autosalony, atd. Jsou to tzv. „soukromé ...

Existují tři základní způsoby, jak zvýšit prodej

Zvyšte efektivně prodej ve Vaší firmě Navýšení počtu nových klientů Zvýšení objemu nákupů klientů Zvýšení počtu nákupů klientů za rok Postupně se zaměříme na min. 10% zvýšení v každé z oblastí ...

Strategie prodejních dopisů, prodejních mailů

Jak by se Vám líbilo mít od 1 do 10.000 prodejců, kteří pracují stejně neúnavně, bez ohledu na hodiny, kteří by nikdy nezapomněli na jediný bod prodejní prezentace a dokázali oslovit stovky, tisíce, desetitisíce ...

Strategie referencí

Většina firem utrácí mnoho peněz za klasickou, konvenční reklamu, marketing a prodejní programy pro své klienty – a přitom často stačí jen zlomek úsilí a minimální náklady, pokud by ty samé firmy vyvinuli ...

Strategie business partnership

Strategie business partnership využije goodwilu a silných zákaznických vztahů, které má jiná firma se svými klienty – a klienti této firmy jsou také Vašimi potenciálními klienty. Př. Známý autor knih ...

REVITALIZACE FIRMY

...  uvnitř firmy, reklamace od zákazníků, atmosféra napětí atd. S takovými situacemi máme bohaté zkušenosti s velmi překvapivými výsledky. Rozvoj firmy  práce na firmě, jež se rozvíjí zdravě a prosperuje ...

Marketingová organizace

Mnoho firem považuje oblast marketingu stále za cosi podřadného. Důležitější je přece výroba, ekonomika, provoz či obchod. Jedná se však o základní omyl. Proč? Protože marketing je jako rybářská udice, ...

Co je podstatou marketingové strategie?

Odpověď na tuto otázku by se mohla na první pohled zdát složitá, ale ve skutečnosti je jednodušší, než si myslíte. Podstatou úspěšné marketingové strategie je... KVALITNÍ SLUŽBA. Důkaz? Vzpomeňte ...

Co je to KVALITA?

Velmi kontroverzní otázka. Pro někoho je kvalitní např. auto, které má funkci elektrického stahování oken. Vzpomínám si na jednoho obchodního zástupce (zaměstnance mého klienta), který dostal od firmy ...

Nepatrné příčiny, obrovské důsledky

V marketingových strategiích a jejich realizacích jde často o obrovské sumy peněz. Výsledek je očekáván s velkým napětím. O to víc je s podivem, že v určitých situacích firmy přehlížejí detaily, na kterých ...

Marketingová analýza

Do marketingové analýzy patří detailní rozpracování všech marketingových aktivit, které provádíte. Právě tento nástroj vám pomůže pochopit, které oblasti z PR a reklamy máte využívat. Minimálně ...

Strategie testování

Když H.Ford přijímal nového člověka na důležitý post, šel s ním na oběd a pozoroval ho. Pokud ten člověk solil nebo pepřil jídlo, aniž ho předtím ochutnal, nevzal ho. Znamenalo to totiž, že taková osoba ...

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat,      

dát si se mnou šálek dobré kávy,

tak se neváhejte na mne obrátit.

Rád se Vám budu věnovat.

                          button-kontaktujte-mne                                button-facebook linkedin 

 

 Copyright © 2018 - 2019 / Všechna práva vyhrazena                                                       Ochrana osobních údajů                                                  Prodej firem