fbpx

nove logo2

Vyhledat:
Vyhledat pouze:
Nalezeno celkem 52 výsledků.

MARKETING

... efektivitě a propagaci. Pro větší přehlednost jsem články roztřídil do dvou podkategorií: Marketingové strategie | Jak zvýšit prodej Marketingová komunikace | Marketingový mix Mít správně nastavenou ...

prodeje ...">Shrnutí klíčových bodů prodeje ...

Dnes bych rád shrnul, co se mi osvědčilo na obchodních schůzkách: Jsem v klidu, uvnitř klidný. Vychutnávám si pohodlně každý přítomný okamžik na schůzce. V každém okamžiku dbám na to, abych měl vnitřní ...

prodejní pozice ...">Strategie jedinečné prodejní pozice ...

...  TO JE VAŠE JEDINEČNÁ PRODEJNÍ POZICE NA TRHU. DEFINUJTE TUTO JEDINEČNOU PRODEJNÍ POZICI TAK, ABY PRO VAŠE KLIENTY BYLO NAPROSTO IRACIONÁLNÍ, ABY NAKUPOVAL JINDE NEŽ U VÁS. Jakým způsobem tuto definici ...

prodej ...">Existují tři základní způsoby, jak zvýšit prodej ...

Zvyšte efektivně prodej ve Vaší firmě Navýšení počtu nových klientů Zvýšení objemu nákupů klientů Zvýšení počtu nákupů klientů za rok Postupně se zaměříme na min. 10% zvýšení v každé z oblastí ...

Jak dělat obchod v době postcovidové

... prodeje? Na to odpovídá Ing. Jiří Jemelka, MBA, interim manažer a jednatel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o. Ve kterých oborech obchodníky krize zasáhne nejvíce, pro které je naopak současná situace ...

Krize vs. expanze. Jaký je rozdíl v řízení firmy?

... obvolávat stávající, bývalé i potenciální zákazníky, bude za nimi jezdit, jednat, jednat a jednat. Klíčem k přežití je obchod. Prodej. Možná bude třeba, aby se firma tak říkajíc „vrátila“ na stromy. Stejně ...

SWOT ANALÝZA

... a naplánovanou strategii, která vaši firmu vyvede z krize, zlepší nebo zvýší stávající prodej, revitalizuje a zefektivní jednotlivé procesy, optimalizuje marketingové kanály a udrží nebo získá nové zákazníky. ...

Nešvary pánů obchodníků

... kontaktů v portfoliu a jak je má smluvně ošetřené. Český podnikatel naproti tomu odpovídá, že nemá žádné přímé kontakty ani smlouvy, protože využívá pro prodej různé webové portály. Myslí si, že mu investor ...

INTERIM MANAGEMENT

... 4 druhy interim managementu Změnový interim management Lze nastavit v případě očekávání zásadní změny v relativně krátkém čase jako je například prodej firmy, řízení restrukturalizací nebo převzetí ...

INTERIM MANAGEMENT

... skupiny lze považovat: změnový, projektový a substituční interim management. Změnový interim management Lze nastavit v případě očekávání zásadní změny v relativně krátkém čase jako je například prodej ...

KULATÝ STŮL

termín  Momentálně nejsou žádné termíny             krutá efektivita praktické tipy příklady z praxe best practices Řešíte podnikatelské, manažerské nebo prodejní problémy ...

Kariéra nekončí v padesáti

... jsem se setkal s případem, kdy se pracovník nad padesát let, který do té doby pracoval jen u CNC stroje, ujal pozice obchodního zástupce a svému zaměstnavateli zajistil ohromné zakázky. Ač v prodeji nováček, ...

Jak zvyšovat čistý zisk ve vašem podnikání V.

... budit poptávku, povzbuzovat nadšení zaměstnanců, zejména prodejního personálu, snižovat náklady vznikající mrháním času, energie, materiálem, efektivně vést podnik a lidi v něm. Obchodní život je progresivní ...

Jak zvyšovat čistý zisk ve vašem podnikání IV.

... přitom aktivně pracovat na revitalizaci, zefektivňování, než se rozhodnout propouštět, snižovat mzdy, ale žádným zlepšením produktivity neřešit problém dlouhodobě. Často, když prodej upadá a náklady rostou, ...

Jak zvyšovat čistý zisk ve vašem podnikání III.

... vysoká míra zadlužení, můžete hned udělat několik kroků. Máte-li na skladě pasivní zboží, je třeba ho odprodat a získat hotovost, kterou můžete dál použít. Prodejte i vlastní auto, je-li to potřeba, ale ...

Jak zvyšovat čistý zisk ve vašem podnikání II.

... máte k dispozici bez větší námahy kdykoliv. Jde pouze o to velmi usilovně hledat a přemýšlet, co lze u vás v podnikání zlepšit. Jaký jiný způsob oslovení či prodeje vašich výrobků či služeb vyzkoušet? ...

Jak zvyšovat čistý zisk ve vašem podnikání I.

...  víry!!! Přemýšlejte nad Carnegiho strategií - zvyšovat produkci a prodej v dobách dobrých a zdokonalovat/zefektivňovat provoz a vykupovat své konkurenty v dobách zlých. V podnikání prožijete tuce ...

Hybnou silou úspěšného byznysu je obchod a marketing

... podnikání zní: Kdo neprodá, nepřežije. Když se však blíže zaměříme na to, proč určitý typ firem neprodává, pak se nemůžeme divit, že jejich prodejní výsledky jsou tak žalostné. Můj názor je ten, že obchod, ...

Jak rozvíjet byznys aniž byste riskovali zbytečné ztráty?

... úspěšnou“ reklamní kampaň ve zkrácené podobě, takový minivzorek, a měla si vyhodnotit výsledek. Šly prodeje nahoru? Dolů? Zůstávají tržby stejné? Když firma zjistí, že prodeje jdou dolů, něco je špatně… ...

PODNIKÁNÍ JE ŘEČ ČÍSEL

... dne atd. A pro všechny to může být například to, o kolik se zvýšil objem prodeje či počet jednotlivých zákazníků, kteří si něco koupili a za kolik, když jste uspořádali nějakou akci. Stejně tak si můžete ...

4 otázky na mou práci, které vás budou zajímat

... prodeje, nastavení marketingu a PR), celkový chaos v řízení firmy (špatná organizace práce a procesů, nenastavené kontrolní mechanismy typu KPI´s, reporting, systém porad), špatné hospodaření s firemními ...

ROZHOVOR: Jak motivovat obchodníky? 5. díl

... příliš prodeje, málo správy, příliš řízení, málo vedení, přílišné soustředění na věci, malé soustředění se na oddanost, příliš hodnot 21. století, málo hodnot 18. století, příliš „úspěchu“, málo charakteru. ...

ROZHOVOR: Jak motivovat obchodníky? 1. díl

... Jiří Jemelka,  jehož rukama prošlo už více než 500 obchodníků a který je autorem knihy Prodej – dřina nebo hra. Je podle Vás finanční motivace ta nejúčinnější forma, jak nadchnout obchodníky do práce? ...

ROZJÍMÁNÍ O CÍLI A ÚČELU OBCHODU

... obchodů. Zajímavé bylo, že cíl byl vždy stejný. Ano, cíl byl stejný. Ale účel byl pokaždé jiný! V únoru jsem se držel účelu pomáhat lidem, pomáhat jim prostřednictvím prodeje našich služeb. Což v praxi ...

Historie podnikání ve Starém zákoně - Jákob

... něho víceméně povinnost být s Bohem, pokud se mu Bůh ukáže věrným. Předsevzetí je v mnoha ohledech typické také pro dnešního podnikatele. Cílevědomost, odhodlání, definitivnost: „Prodej mi dnes své prvorozenství!“ ...

SOBECTVÍ V OBCHODĚ – NEÚSPĚCH JISTÝ

... na své prodejní statistiky a řekl si, že v květnu to budu „práskat“  neboli budu nosit jednu smlouvu za druhou. Stanovil jsem si velký cíl a pustil se „do toho“. Celý květen podle toho vypadal. Na termíny ...

Názory na formování hospodářského prostředí

... okud by jejich představitelé dokázali dobře prodat hodnotu (kvalitu) svého zboží a služeb. Tedy pokud by svou prodejní strategii založili na teorii subjektivní hodnoty a nikoliv na teorii hodnoty práce,  ...

FIREMNÍ PORADENSTVÍ

Manažerské a marketingové poradenství Jiřího Jemelky - business strategie růstu ...veškeré riziko na mne, veškeré výhody pro Vás Bylo by pro Vás zajímavé zvýšit prodej ve Vaši firmě, zvýšit tržby? ...

ŠKOLENÍ A KOUČINK OBCHODNÍKŮ

Nabízíme nejen školení a koučink obchodníků, školení obchodních dovedností, koučink obchodních zástupců a prodejní dovedností Naše společnost má bohaté a praktické zkušenosti se školením a koučinkem ...

PODNIKATELSKÉ PORADENSTVÍ

Manažerské a marketingové poradenství Jiřího Jemelky - business strategie růstu ...veškeré riziko na mne, veškeré výhody pro vás Bylo by pro Vás zajímavé zvýšit prodej ve Vaši firmě, zvýšit tržby? ...

Zvítězte na trhu tzv. PŘEUČENÍM konkurence

Razím zásadu: každý den se nauč něčemu novému. Kladu velký důraz na učení, pravidelné vzdělávání a rozvoj pracovníků. Pokud probíhá např. pravidelné měsíční školení obchodních dovedností prodejců, pak ...

Registrace do kurzů

Proč se registrovat do našich kurzů? Přečtěte si, jak hodnotí tréninky samotní účastníci: „Vyvážené spojení zlepšování osobních kvalit a prodejních dovedností. Dobrá motivace. Smysluplné seřazení ...

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat,      

dát si se mnou šálek dobré kávy,

tak se neváhejte na mne obrátit.

Rád se Vám budu věnovat.

                          button-kontaktujte-mne                                button-facebook linkedin 

 

 Copyright © 2018 - 2019 / Všechna práva vyhrazena                                                       Ochrana osobních údajů                                                  Prodej firem