fbpx

nove logo2

Vyhledat:
Vyhledat pouze:
Nalezeno celkem 53 výsledků.

podnikání ...">Začátek podnikání ...

... začínajícím podnikatelům a živnostníkům. Na své si v této rubrice přijdou také ti, kteří jsou prozatím v byznyse krátce a hledají impulsy a návody, jak své podnikání úspěšně rozvíjet a zlepšovat. Redakce ...

VÍRA VE SVĚTĚ

„Potřebujeme v životě šéfa, který z nás dokáže udělat to, čím chceme být.“ Ralph Waldo Emerson, americký filosof Víra má své místo i v podnikání Vidím kolem sebe mnoho lidí. Mám za to, že jen málo ...

PODNIKÁNÍ ...">ÚSPĚŠNÉ PODNIKÁNÍ ...

Jak být úspěšný v podnikání? Denně se setkávám s podnikateli, kteří se snaží pracovat ve svých firmách, a také na svých firmách. Řešíme společně problémy, výzvy i každodenní starosti, ať už se jedná ...

PODNIKÁNÍ ...">PŘECHOD V PODNIKÁNÍ ...

Kdy je správný čas na přechod od malé firmy na střední? Firma vám přestává růst, obraty klesají a náklady rostou. A marže? „Před nedávnem jsem nějakou zahlédl…“ Příjmy přerozdělíte, na víc nezbude. Vždyť ...

podnikání ...">Nezaspěte své podnikání ...

Co čeští podnikatelé nejčastěji podceňují nebo zanedbávají při snaze o vybudování úspěšné firmy? Je to otázka osobního zrání stejně jako fáze života podniku. V každé fázi svého podnikatelského života ...

podnikání vyžaduje optimismus, vzájemnou důvěru a poctivou hru. Podnikatel musí stát za tím, že to, co prodává, je to nejlepší, a musí cítit, že je užitečným služebníkem veřejnosti  ...">Úspěch v podnikání vyžaduje optimismus, vzájemnou důvěru a poctivou hru. Podnikatel musí stát za tím, že to, co prodává, je to nejlepší, a musí cítit, že je užitečným služebníkem veřejnosti  ...

Je velmi mnoho „krátkodobých podniků“. Podle jedné ze statistik se pouhá 1 firma z 10ti nových firem dožije prvních 5let. A z těchto přeživších firem opět pouze 1 firma z 10ti přežije následujících ...

podnikání ...">Základní kameny úspěchu v podnikání ...

Základní kameny úspěchu – chcete-li postavit pevné základy k úspěchu, nezapomeňte na rozumnou přípravu, hodnotu důvěry, cenu poctivosti, přednost pracovitosti, disciplínu v boji, kouzlo osobnosti, pevné ...

podnikání ...">Služba - účel podnikání ...

Věřím, že přijde čas, kdy si zaměstnavatelé i zaměstnanci, stejně jako veškeré lidstvo, konečně uvědomí, že sami sobě nejlépe poslouží, když budou sloužit ostatním.      

Krize vs. expanze. Jaký je rozdíl v řízení firmy?

... směrem ven: kdo vám pomůže, kdy se to spraví… a doufat, že trh se ze všeho rychle vzpamatuje. Pasivita, případně paralýza není dobrý výchozí bod pro podnikání. Nepřežijí ti nejsilnější, největší, ti, kdo ...

Proč rozlišovat mezi rolí majitele a manažera?

... který bychom mohli nazvat „řízení firem“. V podnikání existují minimálně tři základní role: majitel (podnikatel), manažer (vedoucí, šéf), expert (technik, specialista). Zejména počátky podnikání jsou časem, ...

Když se časy mění…

... firmě, „bliká“ to na nás ze všech stran. Nedostatek lidí. Nedostatek kvalifikovaných pracovníků. Zaměstnanci nejsou. Došli snad? ...aneb dinosauří komplex v podnikání Ano, předně, lidé nejsou produkt ...

10 SYMPTOMŮ ANTILEADERSHIPU

... aktivizovat a celkově akcelerovat nejen lidi, ale doslova celé podniky. Přínos špičkových lídrů pro katalyzování změn a celkový úspěch v podnikání je a vždy zůstane nezastupitelný, třebaže význam technologií ...

Krizový management

80% firem končí v prvním roce svého podnikání. Během následujících 5 let pak končí většina firem, které překonají první, krizový rok. Podle statistik jsou dlouhodobě úspěšné jen 4 firmy ze 100. Naše firma ...

SWOT ANALÝZA

... nejen silné a slabé články našeho podnikání, ale jasně nám z toho vyplyne i pořadí, v jakém se do potřebných změn pustit. Kvalitní marketingová analýza používá určité nástroje pro zjištění stavu jednotlivých ...

Marketing, co si pod tím představit?

... která se provádí na trhu. Marketing má úžasnou moc, pokud je prováděn správně a je v rukou marketingových specialistů. Lidé si často pletou reklamu a marketing. Pokud chcete, aby vaše podnikání bylo úspěšnější, ...

Co to je firemní kultura

... politické preference, legislativu, ekologii, tržní pozici a rychlost zpětné vazby trhu. Do vnitřních aspektů můžeme zahrnout předmět podnikání, strategii firmy, řídící síly, historii, velikost a majetek ...

Chystáte se začít podnikat?

 Těmto 10 běžným chybám se vyhněte Podle statistik nepřežije první rok podnikání pětina firem, 30 % skončí po druhém roce, po pěti letech jich zanikne polovina a jedenácté narozeniny pak neoslaví 7 ...

Nešvary pánů obchodníků

... Klíčový může být třeba čas dodání neboli přidaná hodnota. Zefektivnilo by klientovi podnikání, když od vás dostane produkt či službu za poloviční dobu? Pokud ano, pak určitě s vděkem zaplatí víc, než byste ...

Obchodní strategie

Jedná se o přesně stanovený rozvrh, podle kterého se obchodník řídí. Měl by přispět v podnikání nejenom pro rozjezd, ale také by měl obchod i nadále rozvíjet. Je vhodný jak pro začínající obchodníky, tak ...

CEO

... co nejbezpečnější produkt a tak dále – je často hybnou silou celého podnikání. Zároveň byste však měli svou práci dělat srdcem,“ říká Jiří Jemelka. Čtvrtým z této skupiny kompetencí je pak pozitivní myšlení, ...

Víte jak zvládat pracovní porady, aby nebyly jen ztrátou času?

Mnoho malých a středních firem pěstuje nešvar nulových porad, velké podniky mají naopak často „přeporadováno“. Ani jeden z těchto extrémů podnikání nesvědčí. Porady jsou důležitým nástrojem interní komunikace ...

Nové trendy vedoucí k rozvoji společností

... byla práce vždy nejen důležitým zdrojem obživy, ale dávala také hlubší smysl celému životu člověka a přinášela užitek  druhým. Dnes se mnohdy práce i samo podnikání stává pouze honbou za vyděláváním peněz, ...

Recepty na zvyšování loajality a motivace zaměstnanců

Myslím, že nám v dnešní době v podnikání chybí úplně prachobyčejné základy dobrého leadershipu. To znamená jít v prvé řadě vlastním příkladem, dále zapojovat lidi do projektů, výzev, náročných úkolů, ...

Hybnou silou úspěšného byznysu je obchod a marketing

... řízení podniku či náhled na všechno, co v podnikání děláte, přes čísla. Dnes se budeme věnovat oblasti, bez které dle mého názoru dnes již žádný úspěšný podnikatelský nápad, projekt či byznys sám o sobě ...

Jak rozvíjet byznys aniž byste riskovali zbytečné ztráty?

V dnešním díle blogu si řekneme o tom, jak eliminovat v podnikání ztráty, a to zejména ty, jež vycházejí z chybných rozhodnutí. Věřte nebo ne, je a bude jich v podnikání většina. Jedna studie hovoří o ...

6 otázek na Jiřího Jemelku (o roce 2016)

... do nového v osobních životech. Může být tento čas také vhodným časem k přemýšlení o tom, jak posunout dál své podnikání? A má smysl pro podnikatele dávat si cosi jako "novoroční předsevzetí" pro to, c ...

STRATEGIE VS. TAKTIKA

... aneb proč a kam to chcete dotáhnout V minulém díle Start business!!! jsme se věnovali tomu, jak důležité je mít před samotným podnikáním alespoň v náznacích jasno, zda k takové aktivitě člověk vůbec ...

5 TIPŮ, JAK ÚSPĚŠNĚ NASTARTOVAT NOVÝ PODNIK

Založení úspěšného podniku není nic jednoduchého. Až 80 % firem skončí s podnikáním již v prvním roce, během následujících pěti let pak zkrachuje většina těch, které překonají krizový první rok. Úspěšné ...

"Zasvěcení" a zaučení nového pracovníka

... o myšlenkovém přístupu. Pokud někoho nemusíte učit stavět se k problémům čelem a tyto problémy řešit – a o tom je celé podnikání – pak je takový člověk velmi rychle zaučený do pozice. Detaily se už časem ...

JAK SESTAVIT TÝM SNŮ?

Klíčem k úspěchu v podnikání jsou lidé, kterými se obklopíme. Jak ale najít a získat ty pravé a sestavit z nich super tým, který vynese firmu k výšinám? Pokračovat ve čtení  ...

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat,      

dát si se mnou šálek dobré kávy,

tak se neváhejte na mne obrátit.

Rád se Vám budu věnovat.

                          button-kontaktujte-mne                                button-facebook linkedin 

 

 Copyright © 2018 - 2019 / Všechna práva vyhrazena                                                       Ochrana osobních údajů                                                  Prodej firem