fbpx

nove logo2

Vyhledat:
Vyhledat pouze:
Nalezeno celkem 52 výsledků.

Tomáš Baťa a jiní

Tomáš Baťa a další úspěšní podnikatelé Učme se od úspěšných. Víme, že s tím uspěli a něco dokázali.  ...

LEADERSHIP

Leadership pro manažery i podnikatele Vedení lidí rozhodně není jednoduchá záležitost. V článcích této kategorie se dozvíte vše o vedení lidí, leadershipu a efektivním managementu. Zodpovíme otázky jako ...

Koronavirové šílenství aneb co bude dál?

... v příležitost. Možná to bude bolestné, očistné, ale pouze to, co bolí, to sílí. A pokud na to vše nechcete být coby podnikatelé a manažeři sami, naše společnost má s řízením krizových situací bohaté zkušenosti. ...

Proč rozlišovat mezi rolí majitele a manažera?

... (operativa) na bedrech živnostníka, mikropodnikatele / malého podnikatele. Co si on sám v této fázi neodpracuje, to za něho nikdo jiný neudělá a ani to jinak nejde. Pokud se časem ukáže, že daný jedinec ...

Chystáte se začít podnikat?

... marketingu. Na jaké další chyby začínající podnikatelé doplácejí?    1. chyba: Jdeme rovnou na věc, plán není třeba Zcela zásadní chybou začínajících podniků je to, že jejich majitelé ve snaze ...

Nepoctivost ve firmě

... firmy? „Vždyť se přece rozdávají lidem.“   Nepoctiví podnikatelé Neslibujete nově příchozím zaměstnancům „zlaté zámky“? Informujete v pravou chvíli své pracovníky o změnách ve firmě? Uvádíte ...

Rozhovory na mladypodnikatel.cz s Jiřím Rosteckým

Jiří Rostecký z Mladého Podnikatele.cz si mě již dvakrát pozval do svého studia. Tak jsem se rozpovídal. video je o tom co dělám a jak to dělám. O firmách, managementu a obchodnících. O firemních ...

Šéfovo ego

... mít takovou účinnost ve své manažerské pozici jako vaši kolegové manažeři či podnikatelé, kteří své ego upozaďují a zároveň se dokáží emocionálně zdravě krotit. Tento fakt není vyjádřen pouze obecnými ...

Nové trendy vedoucí k rozvoji společností

... bez smyslu, pouze kvůli penězům. Šikovní podnikatelé si toho všímají a dokáží tento trend nespokojenosti využít. Dávají více prostoru lidem tak, aby  byli nejen spokojení v práci, ale aby vnímali  více ...

Nezaspěte své podnikání

Co čeští podnikatelé nejčastěji podceňují nebo zanedbávají při snaze o vybudování úspěšné firmy? Je to otázka osobního zrání stejně jako fáze života podniku. V každé fázi svého podnikatelského života ...

Jak zvyšovat čistý zisk ve vašem podnikání IV.

... tak, aby bylo ziskovější. SNIŽUJTE NÁKLADY KONSTRUKTIVNÍ CESTOU Často, když se podnik dostane do finanční krize, podnikatelé ve zmatku srážejí mzdy, redukují zařízení, pobíhají jak šílení, ničí strukturu ...

Jak zvyšovat čistý zisk ve vašem podnikání II.

... ziskem, je  především o neustálé připravenosti učit se a hledat způsoby, jak být lepší. A to je dle mého názoru základní vlastnost každého úspěšného podnikatele, tedy po při připravenosti neustále řešit ...

Jak zvyšovat čistý zisk ve vašem podnikání I.

...  čelte věcem, jež jsou nemožné… Zamýšlejte se celkově více nad svou firmou z pozice podnikatele a méně z pozice řadového zaměstnance, kterým v mnoha případech samozřejmě také jste. Ale zatímco většina zaměstnanc ...

Hybnou silou úspěšného byznysu je obchod a marketing

... i krachovat. Ano, krize možná bude velmi silně tlačit na trh a na schopnost podniku/podnikatele přežít. Naučme se však dělat aktivní obchod a aktivní marketing. A naše firma v těch strádajících či krachujících ...

Jak rozvíjet byznys aniž byste riskovali zbytečné ztráty?

... tom, že v běžné podnikatelské a manažerské praxi se dopouštíme až 70 % chybných rozhodnutí. To znamená, že pouze v 30 % rozhodnutí jsme coby podnikatelé obecně úspěšní, a jak vidíme, i to stačí na ...

6 otázek na Jiřího Jemelku (o roce 2016)

... do nového v osobních životech. Může být tento čas také vhodným časem k přemýšlení o tom, jak posunout dál své podnikání? A má smysl pro podnikatele dávat si cosi jako "novoroční předsevzetí" pro to, c ...

PODNIKÁNÍ JE ŘEČ ČÍSEL

... rozdíl je mezi strategickým a taktickým fungováním podnikatele – ať už se jedná o OSVČ, mikrofirmu, střední či velký podnik. V dnešním díle blogu si poodhalíme jedno z hlavních tajemství úspěšných byznysmanů. ...

STRATEGIE VS. TAKTIKA

... nic a pak jedenkrát „blik“. Jeden obrázek vydá za tisíc slov. V této souvislosti mám rád příběh zvaný „Penězovod“, který by měl být základní podnikatelskou lekcí nejen pro všechny začínající podnikatele, ...

"Zasvěcení" a zaučení nového pracovníka

... Primárně mi jde o to, aby lidé pochopili, jak se dělá byznys. Aby pochopili, že nejsou zaměstnanci, ale spolupodnikatelé, že bez nich firma neuspěje. A že to není o tom, aby podnikatel uživil čtyřicet ...

PODNIKATELSKÉ KNOW-HOW V OTÁZKÁCH A ODPOVĚDÍCH

ROZHOVOR V ČASOPISE STARTING UP DO HLUBIN PODNIKÁNÍ S JIŘÍM JEMELKOU... Když jsem požádala Jiřího Jemelku, člověka, který se dlouhá léta zabývá poradenstvím pro podnikatele a firmy, o rozhovor, netušila ...

ROZHOVOR: Jak motivovat obchodníky? 4. díl

... příživníci. Je-li v moci podnikatele vytvářet pracovní místa, pak by je měl vytvářet. Co platí o podnikateli, platí 100x víc o vládě. Ale to už jsme u úplně jiného tématu. Každý jeden člověk ve firmě musí ...

Business pravidla Warrena Buffetta

Je jedno, jestli patříte mezi začínající podnikatele nebo se řadíte mezi ostřílené businessmany – inspirace od jiných, zejména zkušenějších a úspěšnějších lidí je vhodná vždy. Warren Buffett se o tom rozepsal ...

Historie podnikání ve Starém zákoně - Jákob

... Jákob pro Starý zákon. Oba mění běh biblických dějin výrazným způsobem. Pro účely naši práce bychom mohli hovořit o tom, že Jákob stejně jako Josef z Egypta je skutečně biblickým prototypem podnikatele ...

Názory na formování hospodářského prostředí

... pod. Ukazuje nám také, jak silný potenciál ziskovosti leží v tvořivosti podnikatele, který dokáže nabídnout lidem něco, co je užitečné, žádoucí a jedinečné. Záchranná brzda, aby se cena výrobků či služeb  ...

Jak se formovalo ekonomicko-hospodářské prostředí

... myšlení lidí. Počínaje názory politiků, kteří svými intervencemi omezují hospodářský prostor, přes veřejné mínění široké populace až po samotné podnikatele, kterými konče, napáchaly velké škody. Ostatně, ...

JAK ZVYŠOVAT VÝKON SVÉ FIRMY

KURZ PRO PODNIKATELE A MANAŽERY FIREM S OBRATEM OD 10 DO CCA 250 MIL KČ/ROK. zvyšte ziskovost firmy min. o 10 % Švamlův Mlýn - Klokočůvek u Oder Cena kurzu: 9.500 Kč bez DPH / účastník PŘIHLÁŠKA ...

PRODEJNÍ A MARKETINGOVÉ STRATEGIE V 21. STOLETÍ

...aneb funkční strategie prodeje a marketingu pro dnešní dobu. PRO PODNIKATELE - JAK ZVÝŠIT TRŽBY O 10% Která firma přežije (nejen) ekonomickou krizi?   Obchod, prodej i marketing je o logice. ...

EXKLUZIVNĚ O LEADERSHIPU

... lidi ve volném pokračování semináře o práci manažera. Jen 2x v roce! Pouze dvakrát proběhne v roce dvoudenní kurz pro podnikatele o tom, jak být přitažlivým a efektivním lídrem nejen pro své lidi, ...

Podnikavý duch

... poukázat na prolínání Božích charakteristik (tvoření hodnot, představa, co bude) a charakteristik podnikatele (tvoření hodnot, podnikavé myšlení, anticipace). Tyto charakteristiky jsou si nápadně podobné. ...

Kdo buduje firmy, státy, civilizace…

Žádná firma, národ, civilizace... nic z toho nebylo vybudováno lidmi, kteří se spoléhali na druhé, aby se o ně postarali. Vše mohlo být vybudováno jen díky lidem, kteří se spoléhali sami na sebe.  Pracovali ...

Zamýšlel Bůh, aby lidé podnikali?

... k roli vedoucího, který „něco“ vede, stará se o to, usměrňuje to, má to na zodpovědnosti. Takovýto člověk nemusí být nezbytně podnikatelem. Papež, biskup, kněz, opat, prezident, politik, učitel, rodič, ...

Co si představuji pod pojmem „věřící podnikatel“

... pak dobře „zkoumá ducha“ tohoto záměru, aby zjistil, zda-li je ve shodě s Boží vůli či nikoli. Zázrak podnikání je poctivě vybudovat z nuly dobře fungující firmu. Pak jsou podnikatelé něco jako Boží dar ...

Vůle bojovat

Každý nový den s sebou přináší nové možnosti pro ty, kteří neztrácejí víru v sebe sama a kráčejí s hlavou vzhůru. Nikdy nikdo nespatřil kohouta s hlavou sklopenou. Odvaha začít a vůle vytrvat jsou nezbytností ...

Růst podniku nebo zušlechťování člověka/lidí?

Žádný opravdový podnikatel nikdy nevkročil na cestu trvalého úspěchu jiným způsobem než tvrdou, inteligentní prací, provázenou vyslouženou dobrou pověstí a charakterem. Proto si myslím, že nejdůležitější ...

OUTSOURCING MARKETINGU

...  stantete se silným protihráčem konkurenci. Marketing, který mi dělá externí firma, není to nesmysl? Mnozí podnikatelé a manažeři mají o marketingu jen povrchni vědomosti a znalosti z praxe, přesto ...

AUDIT FIREMNÍ KULTURY

... pokračovat detailnějším rozborem všech výše uvedených bodů, nicméně to není účelem tohoto článku. Výše uvedeným chci poukázat na fakt, že chytří podnikatelé a manažeři uvedená rizika nepodceňují a pracují ...

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat,      

dát si se mnou šálek dobré kávy,

tak se neváhejte na mne obrátit.

Rád se Vám budu věnovat.

                          button-kontaktujte-mne                                button-facebook linkedin 

 

 Copyright © 2018 - 2019 / Všechna práva vyhrazena                                                       Ochrana osobních údajů                                                  Prodej firem