fbpx

nove logo2

Vyhledat:
Vyhledat pouze:
Nalezeno celkem 53 výsledků.

Začátek podnikání

Redakce ipodnikatel.cz pro vás, čtenáře e-magazínu STARTING UP, a pro návštěvníky webu http://www.ipodnikatel.cz/ připravila od září 2016 pravidelný seriál tipů a rad, které se budou zaměřovat na pomoc ...

ÚSPĚŠNÉ PODNIKÁNÍ

Jak být úspěšný v podnikání? Denně se setkávám s podnikateli, kteří se snaží pracovat ve svých firmách, a také na svých firmách. Řešíme společně problémy, výzvy i každodenní starosti, ať už se jedná ...

Tomáš Baťa a jiní

Tomáš Baťa a další úspěšní podnikatelé Učme se od úspěšných. Víme, že s tím uspěli a něco dokázali.  ...

LEADERSHIP

Leadership pro manažery i podnikatele Vedení lidí rozhodně není jednoduchá záležitost. V článcích této kategorie se dozvíte vše o vedení lidí, leadershipu a efektivním managementu. Zodpovíme otázky jako ...

Podnikatel musí stát za tím, že to, co prodává, je to nejlepší, a musí cítit, že je užitečným služebníkem veřejnosti  ...">Úspěch v podnikání vyžaduje optimismus, vzájemnou důvěru a poctivou hru. Podnikatel musí stát za tím, že to, co prodává, je to nejlepší, a musí cítit, že je užitečným služebníkem veřejnosti  ...

... Mnohokrát valná většina podnikatelů byla v situacích, kdy neviděli světlo na konci tunelu, ale věřili, že jdou správným směrem – nebyli naivní, jejich plán i práce měly reálné základy, ale přesto v době ...

Podnikatelské poradenství ...">Podnikatelské poradenství ...

 Než se rozhodnete pro případné podnikatelské poradenství, dobře si ujasněte několik faktů: co chci podnikatelským poradenství dosáhnout? co tedy očekávám od člověka, který poradenství pro podnikatele ...

Možná nám teď pomůže to „blbé slovo“…

... na to, že bez pomoci vlády nemají podniky šanci přežít. Vláda není podnikatel, ale principiálně „homo politicus“. A od politika můžete čekat vše, jen ne to, že bude dýchat za váš byznys.   Ano, nazývejme ...

Koronavirové šílenství aneb co bude dál?

... v příležitost. Možná to bude bolestné, očistné, ale pouze to, co bolí, to sílí. A pokud na to vše nechcete být coby podnikatelé a manažeři sami, naše společnost má s řízením krizových situací bohaté zkušenosti. ...

Proč rozlišovat mezi rolí majitele a manažera?

... který bychom mohli nazvat „řízení firem“. V podnikání existují minimálně tři základní role: majitel (podnikatel), manažer (vedoucí, šéf), expert (technik, specialista). Zejména počátky podnikání jsou časem, ...

Co se děje, když nedelegujete?

V rámci nejrůznějších manažerských školení zaměřených na soft-skills šéfů se dozvíte o tom, jak důležité je delegovat. Mnoho podnikatelů a šéfů k tomuto poznání dospělo pod tíhou vlastní praxe, kdy zavaleni ...

Když se časy mění…

... A onen podnikatelský rébus spočívá v tom, jak dosáhnout toho rovnovážného bodu, kdy firma zdravě roste a zároveň má adekvátní množství kvalifikovaných a kompetentních pracovníků? Když se na to dívám z praktického ...

Krizový management

... To, co on má za sebou, je teď před vámi – proto se od něj učte. Pozorně mu naslouchejte. Čtěte jeho životopis. Jak říká W. Buffett: „Čtěte životopisy podnikatelů. Jsou to obři, na jejichž ramenou uvidíte ...

SWOT ANALÝZA

... všech dobrých podnikatelů a firem.   Abychom se měli od čeho odpíchnout, v prvé řadě potřebujeme znát současné „status quo“ firmy. Co lepšího, měřitelnějšího a objektivnějšího existuje než analýza ...

Chystáte se začít podnikat?

... marketingu. Na jaké další chyby začínající podnikatelé doplácejí?    1. chyba: Jdeme rovnou na věc, plán není třeba Zcela zásadní chybou začínajících podniků je to, že jejich majitelé ve snaze ...

Nešvary pánů obchodníků

... kontaktů v portfoliu a jak je má smluvně ošetřené. Český podnikatel naproti tomu odpovídá, že nemá žádné přímé kontakty ani smlouvy, protože využívá pro prodej různé webové portály. Myslí si, že mu investor ...

Obchodní strategie

... pro stávající firmy. Pomocí obchodní strategie si podnikatel zodpoví otázku, čeho chce během svého byznysu dosáhnout. Obchodní strategie prezentuje plány, volby a rozhodnutí vedoucí společnost k větší ...

PŘECHOD V PODNIKÁNÍ

... ještě vystačí. A pak se zase dá využít na čas kontokorent. Dobrý interim manažer začne vyhledávat schopné lidi ve firmě „Podnikatelům nejvíc brání jejich vlastní ego. Budovali firmu 20 let a teď by ...

KULATÝ STŮL

termín  Momentálně nejsou žádné termíny             krutá efektivita praktické tipy příklady z praxe best practices Řešíte podnikatelské, manažerské nebo prodejní problémy ...

Nepoctivost ve firmě

... firmy? „Vždyť se přece rozdávají lidem.“   Nepoctiví podnikatelé Neslibujete nově příchozím zaměstnancům „zlaté zámky“? Informujete v pravou chvíli své pracovníky o změnách ve firmě? Uvádíte ...

Šéfovo ego

... mít takovou účinnost ve své manažerské pozici jako vaši kolegové manažeři či podnikatelé, kteří své ego upozaďují a zároveň se dokáží emocionálně zdravě krotit. Tento fakt není vyjádřen pouze obecnými ...

Nové trendy vedoucí k rozvoji společností

... bez smyslu, pouze kvůli penězům. Šikovní podnikatelé si toho všímají a dokáží tento trend nespokojenosti využít. Dávají více prostoru lidem tak, aby  byli nejen spokojení v práci, ale aby vnímali  více ...

Nezaspěte své podnikání

Co čeští podnikatelé nejčastěji podceňují nebo zanedbávají při snaze o vybudování úspěšné firmy? Je to otázka osobního zrání stejně jako fáze života podniku. V každé fázi svého podnikatelského života ...

Úroveň českého podnikání dříve a dnes

... s dnešní dobou, vidím u českých podnikatelů posun zejména v jakémsi „zvědomění“ své role a ve zkulturnění podnikatelské činnosti potažmo podnikatelského prostředí. Podnikání, resp. kapitalismus v ČR dle ...

Jak zvyšovat čistý zisk ve vašem podnikání IV.

... tak, aby bylo ziskovější. SNIŽUJTE NÁKLADY KONSTRUKTIVNÍ CESTOU Často, když se podnik dostane do finanční krize, podnikatelé ve zmatku srážejí mzdy, redukují zařízení, pobíhají jak šílení, ničí strukturu ...

Jak zvyšovat čistý zisk ve vašem podnikání II.

... důležitější než kapitál, který k podnikání potřebujete. Na závěr si řekneme v krátkosti něco o obecném ekonomickém řízení firmy. Podnikatel se často během své činnosti dostává do lidsky rozporuplných ...

Jak zvyšovat čistý zisk ve vašem podnikání I.

... a jež jste si vypsali na papír. Po letech strávených v podnikání si myslím, že nejpřiměřenější odpověď na otázku „KDO JE PODNIKATEL?“ zní:  Je to člověk, kolem dokola obklopený nesnázemi a problémy, které ...

HYBNOU SILOU ÚSPĚŠNÉHO BUSINESSU JE OBCHOD A MARKETING

STARTING UP 2017/1 KOLIK PODNIKATELŮ I ŽIVNOSTNÍKŮ SE OPRAVDU NAPLNO VĚNUJE AKTIVNÍMU NEBO-LI VĚDECKÉMU OBCHODU. Co je to aktivní nebo-li vědecký obchod? To je obchod, ve kterém se zkrátka neustále ...

Hybnou silou úspěšného byznysu je obchod a marketing

V minulých dílech jsme se věnovali základním tématům, které bych označil za „fundamentální“ – počínaje tím, zda v podnikateli či živnostníku vůbec dříme podnikatelský duch, přes témata jako jsou strategické ...

Jak rozvíjet byznys aniž byste riskovali zbytečné ztráty?

... tom, že v běžné podnikatelské a manažerské praxi se dopouštíme až 70 % chybných rozhodnutí. To znamená, že pouze v 30 % rozhodnutí jsme coby podnikatelé obecně úspěšní, a jak vidíme, i to stačí na ...

6 otázek na Jiřího Jemelku (o roce 2016)

... začít fungovat. Aby tak vznikl prostor na strategickou práci a na kontrolu. Práce majitelů VE firmě, místo aby pracovali NA firmě, bývá častý problém českých podnikatelů. Jak dlouho celý proces ...

PODNIKÁNÍ JE ŘEČ ČÍSEL

... rozdíl je mezi strategickým a taktickým fungováním podnikatele – ať už se jedná o OSVČ, mikrofirmu, střední či velký podnik. V dnešním díle blogu si poodhalíme jedno z hlavních tajemství úspěšných byznysmanů. ...

STRATEGIE VS. TAKTIKA

... má povolání. V dnešním díle blogu si řekneme, na co je třeba se připravit, pokud chcete vyplout na bouřlivé vody podnikatelského oceánu. Mnoho začínajících podnikatelů má plnou hlavu starostí o ...

"Zasvěcení" a zaučení nového pracovníka

... Primárně mi jde o to, aby lidé pochopili, jak se dělá byznys. Aby pochopili, že nejsou zaměstnanci, ale spolupodnikatelé, že bez nich firma neuspěje. A že to není o tom, aby podnikatel uživil čtyřicet ...

4 otázky na mou práci, které vás budou zajímat

... V dnešní době Vám valná většina podnikatelů potvrdí trend, že se paradoxně právě víc nadřou, aby něco vydělali – a my jim za stejné úrovně tržeb pomůžeme rychle k tomu, že se naopak nadřou celkově méně. ...

ROZHOVOR: Jak motivovat obchodníky? 5. díl

... předků z dob První republiky. Málokdo ví, že naše podnikatelská sféra byla v té době velmi úspěšná jak doma, tak v zahraničí. Pokud budete pátrat, najdete mnoho velmi úspěšných vzorů, Čechů, kteří v té ...

ROZHOVOR: Jak motivovat obchodníky? 4. díl

... příživníci. Je-li v moci podnikatele vytvářet pracovní místa, pak by je měl vytvářet. Co platí o podnikateli, platí 100x víc o vládě. Ale to už jsme u úplně jiného tématu. Každý jeden člověk ve firmě musí ...

ROZHOVOR: Jak motivovat obchodníky? 3. díl

... je třeba číst životopisy podnikatelů, jsou to obři, na jejichž ramenou uvidíme dál. Dle mého názoru je velmi nezbytné, zejména v první třetině kariéry, být nejen dříč (viz. ona práce do noci), ale být ...

ROZHOVOR: Jak motivovat obchodníky? 2. díl

... chvíli je management postavený na hlavu. Místo, abyste měli ve firmě tahouny (např. právě obchodníky), máte tažné voly… Nezřídka se setkávám s podnikateli, kteří mi říkají, že musí uživit 40 lidí apod. ...

ROZHOVOR: Jak motivovat obchodníky? 1. díl

Pokud motivace financemi, nejrůznějšími bonusy a benefity již nefunguje, můžete to zkusit ještě jinak. Jak, to prozradí podnikatel a hlavní konzultant české poradenské společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o., ...

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat,      

dát si se mnou šálek dobré kávy,

tak se neváhejte na mne obrátit.

Rád se Vám budu věnovat.

                          button-kontaktujte-mne                                button-facebook linkedin 

 

 Copyright © 2018 - 2019 / Všechna práva vyhrazena                                                       Ochrana osobních údajů                                                  Prodej firem