fbpx

nove logo2

Vyhledat:
Vyhledat pouze:
Nalezeno celkem 32 výsledků.

PERSONÁLNÍ AUDIT

... v managementu společnosti optimalizace investic do rozvoje vašich zaměstnanců (školení, koučink, vzdělávání) Co personální audit přinese Vaší firmě? získáte objektivní informace o potenciálu ...

Naši lidé se navzájem nebojí otevřeného vyjádření názorů

Další z tipů na to, jak díky atmosféře ve firmě dosahovat co nejlepší výsledky, zní takto:  Snažte se vytvořit takovou atmosféru, aby se vaši lidé navzájem nebáli otevřenému vyjádření názorů a porovnání ...

Zapojte do plánování co nejvíce lidí

Pokud chcete, aby se ve vaši firmě dosahovaly co nejlepší výsledky, snažte se o toto: Pozvěte co největší množství zaměstnanců, kteří se společně sejdou a vytvoří, hromadně, plán na další rok. Každý se ...

Zaměstnanci jsou zodpovědní za spokojenost zákazníků

Zaměstnanci jsou plně zodpovědní za spokojenost zákazníků, neboť se s nimi na rozdíl od manažerů setkávají denně. Jedna věc je kvalita produktů či služeb, které Vaše firma nabízí. Ale naprosto zásadní ...

Brainstorming je v módě

Brainstorming. Často používaný pojem... O co se ale vlastně jedná? My v Čechách bychom řekli, že je to vlastně obyčejná debata, při které se přemýšlí, co a jak zlepšit či vyřešit. Takováto debata by měla ...

Odměňujte manažery dle výsledků

Co to znamená v praxi? V praxi to znamená v podstatě to samé, co odměňovat obchodníky... Každý dobrý obchodník je z části (cca. 30-40%) odměňován fixní částkou a ze 60-70% odměňován na základě provize. ...

Definujte lidem pevné body

Co jsou to pevné body? Definujte lidem žádoucí výsledky (produkt), nikoliv metody (činnosti, jak něčeho dosáhnout). Tím vymezíte, co se má udělat a dokdy. Samozřejmě při součastném respektování všech ...

Získávejte důvěru lidí a nehazardujte s ní

Nemáte-li důvěru nebo chybí-li společná představa o žádoucích výsledcích, máte tendenci vést za ruku, neustále kontrolovat a nařizovat. Protože lidem nedůvěřujete, cítíte potřebu je stále kontrolovat. ...

Tajemství úspěchu dle Henryho Forda

Henry Ford řekl, že pokud je nějaké tajemství úspěchu, pak je to schopnost vidět všechno jak ze svého pohledu, tak z pohledu druhého člověka. Vždy buďte maximálně empatickým člověkem. Nedávno jsem jezdil ...

Síla pochvaly

Jednou z hlavních příčin fenomenálních spěchů Andrewa Carnegieho bylo to, že své zaměstnance chválil na veřejnosti i v soukromí. Upřímné ocenění patřilo k tajemstvím úspěchů Johna D. Rockefellera při ...

Schopnost nadchnout lidi

Považujte schopnost nadchnout lidi za jednu ze svých největších předností... Pamatujte, že JEDINĚ OCENĚNÍM A POVZBUZENÍM DOSTANETE Z LIDÍ TO NEJLEPŠÍ, CO V SOBĚ MAJÍ. Na druhé straně nic jiného tak nezabíjí ...

Efektivní porada

PORADA MUSÍ PROBÍHAT VŽDY V PRAVIDELNÝ ČAS, NA PRAVIDELNÉM MÍSTĚ. TO JE ZÁKLADNÍ PŘEDPOKLAD. POKUD JE PORADA DELŠÍ, VŽDY SE NEJPOZDĚJI PO 75TI MINUTÝCH UDĚLÁ PŘESTÁVKA NA 10 MIN. PRŮBĚH PORADY: úvod ...

Buďte v intenzivní komunikaci

Být v intenzivním komunikačním kontaktu s lidmi znamená být uprostřed dění. Denní přímý kontakt (tzn. rozhovor přímý či přes telefon) s klíčovými lidmi je moje povinnost (ať už jsou to moji blízcí v rodině, ...

Pravidlo stability efektivního vedoucího

Jedním z nejdůležitějších pravidel dobrého vedoucího je: nikdy se nevrhat novým strategickým směrem na základě jedné možnosti, bez ohledu na to, jak jedinečná a slibná se zdá. Příležitosti přicházejí a ...

Zpětná vazba

Manažeři by měli minimálně 4x do roka rozdat svým lidem „dotazník zpětné vazby“, aby tam zaměstnanci uvedli své názory na firmu, na svou práci, co se jim líbí, co se jim nelíbí, připomínky, nesouhlasy, ...

Týdenní porady

Týdenní porady sou jedním z nejefektivnějších a nejúčinnějších nástrojů, jak dlouhodobě, malými krůčky, zvyšovat efektivitu a produktivitu práce svých lidí. Porady by měly být zaměřené na prezentování ...

Zaměření na cíl

Každý ve firmě, počínaje šéfem, by měl být zaměřený na cíl (na výsledek práce), ne na činnost. Pokud člověk chce, najde způsob. Pokud nechce, hledá důvod jak něco nepůjde. Přitom energie vydávaná na hledání ...

Základní prací šéfa je starat se o své lidi

To znamená především s nimi intenzivně komunikovat, o tom, co mají hotové, co se jim povedlo, co mají v plánu na dnešek, na tento týden... Dále je oceňovat upřímně, oceňovat je za dosažené výsledky, pozitivně ...

Věnujte lidem loajalitu a důvěru

Nechtějte od lidí loajalitu a důvěru, když jim sami nedáváte loajalitu a důvěru. Ocelový a průmyslový magnát, milionář přelomu 19. a 20. století, Andrea Carnegie, si uvědomoval jednu velkou pravdu a ...

Únava versus vyčerpání

Únava versus vyčerpání. Kdo tvrdě pracuje, bývá na konci dne unavený. To je normální fakt, a neměli bychom sami sebe považovat za roboty, kteří jsou schopni stálého provozu. Na normální, zdravou únavu ...

Očekáváte jiné výsledky, ale děláte stále totéž

Pokud něco nefunguje, je třeba to změnit. Mnoho obchodníků jde znovu a znovu na schůzku, znovu a znovu mají na konci měsíce chabé výsledky, a přesto dělají stále totéž stále stejným způsobem. Jsou jako ...

Neznalost nástrojů pro svou práci

Dělník ví, co pro svou práci použít Dělník ví, co pro svou práci použít a hlavně – jak to použít. Kladivo, lopatu, vrtačku. Jaké jsou Vaše nástroje, pro Vaši práci a pro dosažení jejich cílů? Napište ...

Neužitečnost

Co od Vás očekává zákazník? Pokud myslíte víc na peníze, než na své zákazníky či potenciální klienty, těžko uspějete. Zákazníky máte, i když nejste zrovna prodejcem. Ve firmě je mnoho zákazníků – tzv. ...

Nejčastější příčiny nízké produktivity - část 1

Zkuste si na 3 měsíce denně zaznamenávat na začátku dne své denní priority Mnoho lidí dělá věci naléhavé, které však v konečném důsledku nejsou důležité pro žádoucí výsledky => proto si každý den stanovte ...

Nejčastější příčiny nízké produktivity - část 2

Obchodník, který nemá výsledky, by si měl přečíst několik knih od lidí, kteří výsledky v prodeji mají To neznamená vrátit se do školních lavic, ale být praktik – obchodník, který nemá výsledky, by si ...

Nedostatečná aktivita v nabídkách

Obchod se sám neudělá – je třeba ho aktivně utvářet Mnoho schopných jednotlivců, obchodníků, ale i vnitro-firemních oddělení a firem skončí bez výsledků (nebo s chabými výsledky) jen proto, že nejsou ...

Nedefinovaný cíl práce

Jaký je cíl mé práce? Pracovat bez jasně určeného cíle je jako plout na lodi uprostřed oceánu a nevědět do kterého přístavu. Jako loď nemůže bez kompasu a jasně definovaného cíle doplout do přístavu, ...

Co znamená být úspěšný?

V dnešní době je ve všech pádech skloňováno slovo úspěch. Často si lidé pod tímto pojmem představí bohatství, peníze, postavení, vliv, popularitu. Jenže, při bližším pohledu... Jsou takto "úspěšní" lidé ...

Chybějící smysl, účel práce

Mít silný účel, smysl práce, je jako mít v zásobě stále dostatek benzínu do motoru Většina lidí pracuje pro peníze a to je důvod, proč nakonec nemají dobré výsledky, ale jen průměrné. Proč děláte svou ...

MANAŽERSKÉ PORADENSTVÍ

... doporučených opatření manažerské poradenství školení zaměřené na manažerské dovednosti školení zaměřené na obchodní dovednosti koučink obchodníků a koučink manažerů procesní analýza a následná optimalizace ...

MARKETINGOVÉ PORADENSTVÍ

... trhu, vytvoření mediaplánu, marketingová komunikace, nákup médií, realizace reklamních kampaní,SEO optimalizace apod. Otázka zní: "Proč se neobracet na ně, a dát přednost naší firmě?" Možná si říkáte, ž ...

8. SNIŽUJTE NÁKLADY KONSTRUKTIVNÍ CESTOU

...  propracovaný marketingový plán s programem (vč. dílčích kroků jako jsou rozesílání e-mailů, dopisů, newslettrů či psaní PR článků, SEO optimalizace atd.)  intenzivní vyhledávání a oslovování nových ...

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat,      

dát si se mnou šálek dobré kávy,

tak se neváhejte na mne obrátit.

Rád se Vám budu věnovat.

                          button-kontaktujte-mne                                button-facebook linkedin 

 

 Copyright © 2018 - 2019 / Všechna práva vyhrazena                                                       Ochrana osobních údajů                                                  Prodej firem