fbpx

nove logo2

Vyhledat:
Vyhledat pouze:
Nalezeno celkem 48 výsledků.

OBCHOD

Školení obchodníků online Podniky potřebují silné obchodníky. Této oblasti zvyšování výkonnosti podniku skrze obchodní oddělení se věnuji již řadu let, a stále se mi to vyplácí. V následujících článcích ...

obchodníků ...">Nešvary pánů obchodníků ...

... vede.Každý obchodník si během své praxe vybuduje návyky pro úspěšné vedení obchodní schůzky. Postupně se však mezi ně infiltrují také zlozvyky. Ty mohou ve výjimečných případech i pomoci, zvlášť když se ...

OBCHODNÍKŮ ...">ŠKOLENÍ A KOUČINK OBCHODNÍKŮ ...

Nabízíme nejen školení a koučink obchodníků, školení obchodních dovedností, koučink obchodních zástupců a prodejní dovedností Naše společnost má bohaté a praktické zkušenosti se školením a koučinkem ...

Obchodníka“ ...">Tajemství „Pana Obchodníka“ ...

Tajemství „Pana Obchodníka“ = klid, vyrovnanost, touha vyslechnout a pochopit, prozíravě odpovědět, zachovávat si v každé situaci vnitřní rovnováhu... Rád bych se s tebou podělil o zážitky z posledních ...

obchodníka ...">Zdravá, nevtíravá smělost obchodníka ...

... (produktu), jež nabízíš a máš zdravou smělost. Vypozoroval jsem, že klienti mají rádi u obchodníků zdravou smělost. Jako by zákazníkům tato vlastnost obchodníků dodávala jistotu pro nákup a důvěru v produkt. ...

obchodníkovi ...">Dopis obchodníkovi ...

„Můj obchodníku, dobrá rada je vždy cenná. Nikdo se přece nenarodil moudrý. Každý potřebuje zkušenost a čas. Žil jsem a pozoroval svět déle než ty, a proto věz, že není zlato vše, co se třpytí. Viděl jsem ...

Jak dělat obchod v době postcovidové

... prodeje? Na to odpovídá Ing. Jiří Jemelka, MBA, interim manažer a jednatel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o. Ve kterých oborech obchodníky krize zasáhne nejvíce, pro které je naopak současná situace ...

Krize vs. expanze. Jaký je rozdíl v řízení firmy?

... onomu se nesnížím, tohle je pod mou úroveň či pod úroveň firmy. Totální aktivita je základ V březnu 2020 jsem seděl v kanceláři a díval jsem se na to, jak nám padají tržby o 20%. Poslouchal jsem obchodníky, ...

Obchodní strategie

Jedná se o přesně stanovený rozvrh, podle kterého se obchodník řídí. Měl by přispět v podnikání nejenom pro rozjezd, ale také by měl obchod i nadále rozvíjet. Je vhodný jak pro začínající obchodníky, tak ...

KULATÝ STŮL

... a obchodníků Řečník na odborných konferencích zaměřených na podnikatelské problémy a výzvy Ale především manžel a otec, https://www.youtube.com/watch?v=htgPh3DalmM .   → více o mně     ...

Chcete lepší zaměstnance? Buďte lepším šéfem!

... vhodný. Rád říkám, že „z kapra štiku“ neuděláte. Máte-li např. tedy na pozici obchodníka někoho, kdo na obchodní pozici nemá vlohy, dobrého obchodníka z něj neuděláte  ani kdybyste byl sebelepší šéf a ...

Jak zvyšovat čistý zisk ve vašem podnikání V.

...  Jaká je úspěšnost Vašich obchodníků? Dá se stejná úspěšnost docílit propracovaným marketingem, mailingem, inzeráty, poštou apod.? Za poloviční náklady a za minimum času dosáhnout stejných prodejníc ...

Jak zvyšovat čistý zisk ve vašem podnikání IV.

...  vinu všem kromě sebe nebo má vyskočit a změnit se sám v prodavače/obchodníka? U žádné firmy není zaměstnán člověk, jenž by byl tak významný či slavný, aby nemohl prodávat. V obchodě je vždy lepší běžet ...

Jak zvyšovat čistý zisk ve vašem podnikání II.

... pozicím, report obchodníků atd.) názory, argumenty, pohledy lidí. Známé pravidlo říká: co měřím, to řídím. Co neměřím, neřídím. A konečně: co se měří, to má tendenci se zlepšovat. Firma, která nemá ...

Hybnou silou úspěšného byznysu je obchod a marketing

... co máme dělat.“ Jinde zase slyším: „ Co máme dělat s těmi našimi obchodníky, vůbec se jim nedaří prodávat. Všichni naši obchodníci si stěžují na to, že jsme drazí… neprodává se.“ V tomto duchu bych ...

4 otázky na mou práci, které vás budou zajímat

... min. 10 % nárůst za rok spolupráce (pokud nenastanou výrazné výkyvy na trhu). A je-li firma dobře zavedená a má sales force o počtu např. 6-10 obchodníků, pak je standard zhruba 20 % zvýšení tržeb. Ale ...

Business pravidla Warrena Buffetta

... se být téměř neviditelní. A „koulejte svou sněhovou kouli dál...“ Buffett obecně zastává více hodnot z „18.století“ a méně hodnot z „20.století“. Důraz klade na to, aby obchodník říkal pravdu, nikoho ...

ROZJÍMÁNÍ O CÍLI A ÚČELU OBCHODU

... aby cítil, že jsem  člověk, ne jen nějaký prodejce, který mu chce či dokonce potřebuje něco prodat. Chtělo to přiblížit se k  němu tak, aby skutečně cítil, že se bavíme jako dva lidé, ne jako klient s obchodníkem. ...

SOBECTVÍ V OBCHODĚ – NEÚSPĚCH JISTÝ

Jak jsem psal v minulém článku… Když jsem si uvědomil, že výsledky mám, protože se soustředím na lidi, na budování porozumění s nimi, na službu, místo abych se soustředil na smlouvy, na peníze, na provize, ...

POUŽÍVEJ PRAKTICKÝ OBCHODNÍ „SELSKÝ ROZUM“

... obchodníka, kterému se nechce. Inu, pokud se mu nechce, nebudu ho nutit, řekl jsem. Těžko můžete motivovat někoho, kdo nemá zájem. Nejsme mateřská ani základní škola, abychom takto lidi motivovali, „něco ...

Názory na formování hospodářského prostředí

...  práci, se velmi mýlí. A ještě více se mýlí ti, kdo si počítají profit jako pětinu nebo desetinu. Spravedlivá cena totiž vzniká z přebytku nebo nedostatku zboží, obchodníků a peně než z nákladů, práce  ...

Shrnutí klíčových bodů prodeje

... a dělám  a říkám první, co mě napadne. To je v podstatě vše, co dělám. Jsem v klidu, užívám si každý okamžik obchodní schůzky. Přeji všem obchodníkům, aby se zrovna tak radovali ze všech svých schůzek.  ...

Nejdříve zjisti, co chce zákazník, teprve pak předlož nabídku

... velké porozumění a hlavně – vzájemná důvěra. Zákazník sám se zajímal, jaký máme na jeho problémy „lék“. Co víc by obchodník chtěl? Teď jsem nenabízel unáhleně řešení, ale dal jsem mu prostor, aby sám vybíral, ...

Řekni si o reference

... a jména (reference), ale také poprosíte zákazníka, aby Vám udělal „antré“ neboli sám zvedl telefon a dotyčným osobám sdělil, že jim budu volat. V takové chvíli je pozice obchodníka u nového potenciálního ...

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat,      

dát si se mnou šálek dobré kávy,

tak se neváhejte na mne obrátit.

Rád se Vám budu věnovat.

                          button-kontaktujte-mne                                button-facebook linkedin 

 

 Copyright © 2018 - 2019 / Všechna práva vyhrazena                                                       Ochrana osobních údajů                                                  Prodej firem