nove logo2

bez terminu

 

 

kulaty stul  AKTUALITA:  termíny na rok 2019 pro kulatý stůl jsou zveřejněny. 

   Můžete se zaregistrovat. Kapacita pouze pro 12 lidí. 

  TÉMA:  Jak vést firmu a lidi v době nedostatku zaměstnanců?

 

 

linkedin cover2

 

POSTAVÍME VAŠI FIRMU NA NOHY

Naším společným cílem bude zkvalitnit služby Vaší nabídky, dostat firmu do plusových položek a mít u zákazníků dobré jméno. Dvěma slovy - efektivní firma. Vše s ohledem na čas pro rodinu. Co vše pro Vás mohu udělat: služby.

 

Specializuji se na malé a střední firmy, jejichž počet zaměstnanců je v rozmezí 10 - 300 lidí a obrat v rozmezí min. 10mil. Kč – max. 500mil. Kč.

 

Přijde Vám to zajímavé?

Pokud ano, jistě si kladete otázku: MŮŽE BÝT TOTO PORADENSTVÍ PROSPĚŠNÉ I VÁM? DOMLUVTE SI SE MNOU NEZÁVAZNOU, 15 MINUT TRVAJÍCÍ SCHŮZKU (každá další minuta bude Vaše rozhodnutí) NA TEL.Č 603 995 052 NEBO NA jiri.jemelka@btci.cz A ZJISTĚTE VÍC. Na schůzce Vám také předložím konkrétní výsledky z poradenství a služeb, které btci.cz poskytuje klientům.

 

 

BOJÍTE SE RIZIKA? NABÍZÍM VÁM JEDINEČNOU VÝHODU:

  1. „ochutnávka“ poradenství zdarma
  2. měsíční spolupráce, během které si ověříte kvalitu služeb
  3. platba za mé služby probíhá ex-post
  • Domluvte si se mnou schůzku, na které Vám předložím, kterým klientům jsem již pomohl projektem revitalizace zaměřeným na zvýšení tržeb a zefektivnění řízení firmy. Na společném setkání se pobavíme o Vás, o Vaší firmě a o tom, jak mohu být užitečný Vám. Jako odměnu za Váš čas Vám zdarma věnuji několik účinných postupů a opatření, kterými můžete velmi rychle zvýšit tržby ve Vaší firmě.
  • Když začínám projekt s novým klientem, poskytuji mu bezkonkurenční nabídku – buď si v rámci 1. měsíce spolupráce ověří na výsledcích přínos poradenství pro jeho firmu (a teprve tehdy zaplatí za konzultace) nebo se rozhodne nepokračovat ve spolupráci a pak má tento 1. měsíc spolupráce zdarma.
  • Platba „ex-post“ znamená, že klient platí po celou dobu spolupráce zpětně, ne dopředu. Není nijak vázán k platbě za poradenství. Většina konkurenčních firem chce (a-priory) nejdříve zaplatit za své poradenské služby, případně si jasně stanoví částku, která má být po službě zaplacena. Potom teprve poradenství poskytne. Nabízím Vám opačný postup – definujte cíl spolupráce, zhodnoťte výsledky a teprve potom se rozhodněte, zda uhradíte fakturu.
Vyhledat:
Vyhledat pouze:
Nalezeno celkem 55 výsledků.

ÚSPĚŠNÉ PODNIKÁNÍ

... o řízení firmy, o obchod, o marketing, o otázku lidí a personalistiky, o otázku financí. Úspěšné podnikání je dřina a zde najdete pár tipů, jak si tu dřinu usnadnit, jakým směrem se vydat a jak pokračovat ...

Reference

Přesvědčte se sami z našich referencí, jak jsme schopni zvyšovat tržby a zisky malým i středně velkým firmám a společnostem. V referencích najdete také příklady toho, jak jsme firmám poskytli marketingové ...

MARKETING ...">MARKETING ...

Marketing je to, co děláte, než prodáte. Kate Northrup Ve svých článcích čerpám hlavně ze svých osobních zkušeností, které mě vždy posunuly někam dál. V kategorii marketing se věnuji hlavně komunikaci, ...

MARKETINGU ...">OUTSOURCING MARKETINGU ...

MARKETING formou outsouringu Outsourcing marketingu je pro Vás jako klienta jedna z možných forem spolupráce s externí firmou. Outsourcing marketingu nebo-li úplné zajištění marketingu Vaší firmy externím ...

Marketingová organizace ...">Marketingová organizace ...

Mnoho firem považuje oblast marketingu stále za cosi podřadného. Důležitější je přece výroba, ekonomika, provoz či obchod. Jedná se však o základní omyl. Proč? Protože marketing je jako rybářská udice, ...

Marketingová analýza ...">Marketingová analýza ...

Do marketingové analýzy patří detailní rozpracování všech marketingových aktivit, které provádíte. Právě tento nástroj vám pomůže pochopit, které oblasti z PR a reklamy máte využívat. Minimálně ...

Chystáte se začít podnikat?

... marketingu. Na jaké další chyby začínající podnikatelé doplácejí? 1. chyba: Jdeme rovnou na věc, plán není třeba Zcela zásadní chybou začínajících podniků je to, že jejich majitelé ve snaze co nejrychleji ...

Přemýšlíte o outsourcingu

... a domluvit se s kolegy či nadřízenými přímo na místě a jakékoliv úpravy lze řešit ihned. U externistů je všechno tohle ztíženo,“ upozorňuje Jiří Jemelka. Náš outsourcing marketing je spolehlivý, vyzkoušejte ...

Lidskost jako benefit

... pracovníků nad 55 let a zaměstnanců na marketingových a kreativních pozicích zařadila pracovníky firem s méně než 10 zaměstnanci. Čím to, že jsou pracovníci v menších firmách spokojenější? „Malé a střední ...

Chyby v HR managementu

... ztotožnit s firemní kulturou a hodnotami podniku. Jen si představte, jaké to asi bude, když by na post marketingového ředitele ve společnosti vyrábějící veganské produkty, jejíž firemní kultura si zakládá ...

Informace o zpracování osobních údajů

... údajů uděluji za účely: marketingové účely Správce spojené s nabídkou výrobků a služeb; zasílání informací o pořádaných akcích, výrobcích, službách a jiných aktivitách (např. formou zasílání newsletterů, ...

Úroveň českého podnikání dříve a dnes

Moje společnost pomáhá firmám, které procházejí vnitřní krizí nebo chtějí expandovat, ale nevědí, jak na to. Naším prostředkem je hlavně interim marketing. Máme tak široké know-how o prostředí českého ...

Jak zvyšovat čistý zisk ve vašem podnikání V.

...  Jaká je úspěšnost Vašich obchodníků? Dá se stejná úspěšnost docílit propracovaným marketingem, mailingem, inzeráty, poštou apod.? Za poloviční náklady a za minimum času dosáhnout stejných prodejníc ...

Jak zvyšovat čistý zisk ve vašem podnikání III.

... stanovuje přesně zejména výši nákladů pro jednotlivé položky (mzdy, auta, PC, telefony, připojení, marketing, nákup zboží, nájem atd.). Dobrý ekonom či účetní má finance pod kontrolou a podává vám přesná ...

Jak zvyšovat čistý zisk ve vašem podnikání II.

... finanční budget, který stanovuje přesně zejména výši nákladů pro jednotlivé položky (mzdy, auta, PC, telefony, i-net připojení, marketing, nákup zboží, nájem). Dobrý ekonom má finance pod kontrolou a podává ...

Jak zvyšovat čistý zisk ve vašem podnikání I.

... alespoň strukturovat váš pracovní čas tak, abyste v rámci pracovního týdne pravidelně našli prostor na klíčové činnosti, které mohou vaší firmu posouvat – zaměřte se pravidelně na strategii, obchod, marketing, ...

Jak rozvíjet byznys aniž byste riskovali zbytečné ztráty?

... A management firmy ví, že nemá cenu naivně investovat 10 mil. Kč do celoplošné marketingové kampaně. Celý test by stál desetinu procenta celé uvažované částky (jestli vůbec)  kampaně. Firma si tak mohla ...

PODNIKÁNÍ JE ŘEČ ČÍSEL

... do těch, které bychom mohli zařadit do kategorie statistických (kusy, měrné jednotky atd.) Stejně tak se dá odhadovat procentuální úspěšnost určitého rozhodnutí či opatření. Analýzy trhu a marketingové ...

ABPLAST s.r.o. | Zdeněk Jílek - jednatel

... strategické cíle: management firmy, zlepšit obchod / marketing, zkvalitnit výrobu a pravidelné vzdělávání. Postupně jsme začali na jednotlivých cílech pracovat. Výsledkem byla především nová organizační ...

4 otázky na mou práci, které vás budou zajímat

... prodeje, nastavení marketingu a PR), celkový chaos v řízení firmy (špatná organizace práce a procesů, nenastavené kontrolní mechanismy typu KPI´s, reporting, systém porad), špatné hospodaření s firemními ...

PO PŮSTU RŮST

... rozvoj, investuje se do reklamy a marketingu, byť ještě vládne jakási obezřetnost, která v mnoha ohledech před rokem 2008 firmám chyběla... Pokračovat ve čtení  ...

TIGEMMA, spol. s r.o. | Milan Sečkář - jednatel

... marketing atd). Hlavní cíle celé spolupráce byly a jsou především další rozvoj naší společnosti, zefektivnění veškerých procesů a činností napříč firmou, vyšší profesionalita při řízení firmy a překlopení ...

Jak se formovalo ekonomicko-hospodářské prostředí

... počínaje 18. stoletím začínají veřejně a systematicky formulovat ekonomické principy a teorie hospodářství. Právě tento „marketing“ veřejného, plošného a systematického produkování ekonomických teorií ...

OK Design s.r.o. | Oldřich Kovařík - jednatel

Počáteční požadavky na reorganiaci marketingu a vytvoření obchodního oddělení byly zprvu rozsáhlé a jejich splnění bylo časově náročné. Myslím, že sami bez tohoto tlaku bychom nebyli schopni změny takto ...

Získejte ty správné lidi

Můj dřívější šéf mi dal tuto radu: „Zapomeň na všechny ty marketingové kecy. Obávej a starej se především o to, jaké lidi najímáš. Zaměř se na to, abys dosadil správné lidi na správná místa v tvém týmu… ...

FIREMNÍ PORADENSTVÍ

Manažerské a marketingové poradenství Jiřího Jemelky - business strategie růstu ...veškeré riziko na mne, veškeré výhody pro Vás Bylo by pro Vás zajímavé zvýšit prodej ve Vaši firmě, zvýšit tržby? ...

PODNIKATELSKÉ PORADENSTVÍ

Manažerské a marketingové poradenství Jiřího Jemelky - business strategie růstu ...veškeré riziko na mne, veškeré výhody pro Vás Bylo by pro Vás zajímavé zvýšit prodej ve Vaši firmě, zvýšit tržby? ...

MFP paper s.r.o. | Marek Filípek, jednatel firmy

...  byla také analýza provozu telemarketingu a následné změny v jejich pracovních postupech. Strategický workshop s vedením firmy měl za výsledek jak zásadní rozhodnutí tak i vznesl mnoho nových otázek, ja ...

INEX SPEDITION s.r.o. | Josef Dvořák, majitel a ředitel

...  a marketing Počátek samotné spolupráce byl do jisté míry velice vyhrocený jelikož jsme byli konfrontováni s řadou doporučení a návrhů, ke kterým jsme se stavěli opatrně až zdrženlivě. Ale na panu Jemelkov ...

Pět klíčů k Vaší reklamní strategii - 2. klíč: Co slibujete?

... na tento motiv. Úkolem marketingového pracovníka je v takové chvíli najít skutečně tu správnou motivaci - takovou motivaci je pak třeba zohlednit v reklamě. Tato motivace pak Váš produkt/službu prodá. ...

Jak zvýšit objemu jednoho nákupu

Navýšení objemu jednoho nákupu Př. č.2 prodejního způsobu zaměřeného na navýšení objemu jednoho nákupu: Tento způsob běžně využívají např. prodejci aut. Představte si, že kupujete škodu octavii, která ...

Strategie "klíčových řešení" - část 4.

A NYNÍ VÁM DÁM ÚKOL: Rozfázujte své aktivity v podniku na jednotlivé oblasti. Každou z oblastí pak dál rozfázujte na tolik subaktivit, kolik je jen možné. Tak pokračujte, dokud je možné určitou oblast ...

Strategie "klíčových řešení" - část 3.

POSTUP, JAK NAJÍT KLÍČOVÉ ŘEŠENÍ: Můžete a musíte kontinuálně nalézat lepší cesty, abyste multiplikovali své výsledky. Nepodléhejte pohodlnosti a pocitu uspokojení z toho, že se Vám daří dobře. Kdo ztrácí ...

Strategie "klíčových řešení" - část 2.

Klíčová řešení můžete najít pro všechny oblasti své firmy: provoz, procesy, marketing, prodej, výběr lidí, management postupy, distribuci... Hledání a používání klíčových řešení je nikdy nekončící proces ...

Strategie maximalizace - část III.

Může to, co byste si přáli zlepšit, získat na hodnotě zvýšeným stupněm ryzosti, větší čistotou nebo snížením nečistot v životním prostředí? Mohla by být užitečná jedna nebo více následujících obměn? ...

Strategie maximalizace - část II.

Můžete něco zlepšit tím, že to změkčíte? Mnoho materiálů se stalo prodejnými teprve tehdy, když byly změkčeny (např. umělé hmoty a látky). Můžete něco změkčit v přeneseném slova smyslu, abyste to zlepšili? ...

Strategie maximalizace - část I.

Co chcete vylepšit? Věcnou situaci, nějaký předmět, výrobek, nebo organizační formu, plán nebo postup - o co přesně se jedná? Jak definujete problém a svůj cíl? Jaký je okamžitý stav? Kdo nebo ...

Reference

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat,      

dát si se mnou šálek dobré kávy,

tak se neváhejte na mne obrátit.

Rád se Vám budu věnovat.

                          button-kontaktujte-mne                                button-facebook linkedin 

 

 Copyright © 2018 - 2019 / Všechna práva vyhrazena                                                       Ochrana osobních údajů