fbpx

nove logo2

Vyhledat:
Vyhledat pouze:
Nalezeno celkem 55 výsledků.

ÚSPĚŠNÉ PODNIKÁNÍ

... o řízení firmy, o obchod, o marketing, o otázku lidí a personalistiky, o otázku financí. Úspěšné podnikání je dřina a zde najdete pár tipů, jak si tu dřinu usnadnit, jakým směrem se vydat a jak pokračovat ...

Reference

Přesvědčte se sami z našich referencí, jak jsme schopni zvyšovat tržby a zisky malým i středně velkým firmám a společnostem. V referencích najdete také příklady toho, jak jsme firmám poskytli marketingové ...

MARKETING ...">MARKETING ...

Marketing je to, co děláte, než prodáte. Kate Northrup Ve svých článcích čerpám hlavně ze svých osobních zkušeností, které mě vždy posunuly někam dál. V kategorii marketing se věnuji hlavně komunikaci, ...

MARKETINGU ...">OUTSOURCING MARKETINGU ...

MARKETING formou outsouringu Outsourcing marketingu je pro vás jako klienta jedna z možných forem spolupráce s externí firmou. Outsourcing marketingu nebo-li úplné zajištění marketingu vaší firmy externím ...

Marketingová organizace ...">Marketingová organizace ...

Mnoho firem považuje oblast marketingu stále za cosi podřadného. Důležitější je přece výroba, ekonomika, provoz či obchod. Jedná se však o základní omyl. Proč? Protože marketing je jako rybářská udice, ...

Marketingová analýza ...">Marketingová analýza ...

Do marketingové analýzy patří detailní rozpracování všech marketingových aktivit, které provádíte. Právě tento nástroj vám pomůže pochopit, které oblasti z PR a reklamy máte využívat. Minimálně ...

Jak dělat obchod v době postcovidové

... do kategorie tvrdých aktivit. To znamená podpořit prodej cenovou politikou a dalšími marketingovými nástroji. Prodat raději se slevou dvacet procent než neprodávat vůbec. Pro firmu totiž vždy bude výhodnější ...

Krize vs. expanze. Jaký je rozdíl v řízení firmy?

... v domluvených schůzkách. Další na řadě byli marketingové aktivity v on-line světě. Podíval jsem se např. na to, jak to děláme na Linked in. S hrůzou jsem zjistil, že dávám spousty peněz za něco, co nefunguje. ...

10 SYMPTOMŮ ANTILEADERSHIPU

... a pije víno. Anebo taky jinak, neustále vás „opíjí rohlíkem“. Jde mu prý o vás a přitom stále dokazuje, jak mu jde pouze o jeho vlastní zájmy. V době, kdy „marketingový obal prodává“, je pro tyto šéfy ...

Krizový management

... komunikaci plnou důvěry, dobré transparentní vedení a umění s důvěrou delegovat druhé. Praktické podněty (aneb jak trup lodi opravit a posílit) • Dobrý marketing – Nebuďte pasivní – neomezujte se ...

SWOT ANALÝZA

... a preciznějším způsobem. Je důležité omezit chybovost nebo ji dostat alespoň na pomyslné minimum a zkvalitnit metody a tvorbu marketingových strategií. To je dnes nepřehlédnutelná a nepominutelná potřeba ...

Chystáte se začít podnikat?

... marketingu. Na jaké další chyby začínající podnikatelé doplácejí?    1. chyba: Jdeme rovnou na věc, plán není třeba Zcela zásadní chybou začínajících podniků je to, že jejich majitelé ve snaze ...

Přemýšlíte o outsourcingu

... a domluvit se s kolegy či nadřízenými přímo na místě a jakékoliv úpravy lze řešit ihned. U externistů je všechno tohle ztíženo,“ upozorňuje Jiří Jemelka. Náš outsourcing marketing je spolehlivý, vyzkoušejte ...

Lidskost jako benefit

... pracovníků nad 55 let a zaměstnanců na marketingových a kreativních pozicích zařadila pracovníky firem s méně než 10 zaměstnanci. Čím to, že jsou pracovníci v menších firmách spokojenější? „Malé a střední ...

Chyby v HR managementu

... ztotožnit s firemní kulturou a hodnotami podniku. Jen si představte, jaké to asi bude, když by na post marketingového ředitele ve společnosti vyrábějící veganské produkty, jejíž firemní kultura si zakládá ...

Informace o zpracování osobních údajů

... údajů uděluji za účely: marketingové účely Správce spojené s nabídkou výrobků a služeb; zasílání informací o pořádaných akcích, výrobcích, službách a jiných aktivitách (např. formou zasílání newsletterů, ...

Úroveň českého podnikání dříve a dnes

Moje společnost pomáhá firmám, které procházejí vnitřní krizí nebo chtějí expandovat, ale nevědí, jak na to. Naším prostředkem je hlavně interim marketing. Máme tak široké know-how o prostředí českého ...

Jak zvyšovat čistý zisk ve vašem podnikání V.

...  Jaká je úspěšnost Vašich obchodníků? Dá se stejná úspěšnost docílit propracovaným marketingem, mailingem, inzeráty, poštou apod.? Za poloviční náklady a za minimum času dosáhnout stejných prodejníc ...

Jak zvyšovat čistý zisk ve vašem podnikání III.

... stanovuje přesně zejména výši nákladů pro jednotlivé položky (mzdy, auta, PC, telefony, připojení, marketing, nákup zboží, nájem atd.). Dobrý ekonom či účetní má finance pod kontrolou a podává vám přesná ...

Jak zvyšovat čistý zisk ve vašem podnikání II.

... finanční budget, který stanovuje přesně zejména výši nákladů pro jednotlivé položky (mzdy, auta, PC, telefony, i-net připojení, marketing, nákup zboží, nájem). Dobrý ekonom má finance pod kontrolou a podává ...

Jak zvyšovat čistý zisk ve vašem podnikání I.

... alespoň strukturovat váš pracovní čas tak, abyste v rámci pracovního týdne pravidelně našli prostor na klíčové činnosti, které mohou vaší firmu posouvat – zaměřte se pravidelně na strategii, obchod, marketing, ...

Jak rozvíjet byznys aniž byste riskovali zbytečné ztráty?

... A management firmy ví, že nemá cenu naivně investovat 10 mil. Kč do celoplošné marketingové kampaně. Celý test by stál desetinu procenta celé uvažované částky (jestli vůbec)  kampaně. Firma si tak mohla ...

PODNIKÁNÍ JE ŘEČ ČÍSEL

... do těch, které bychom mohli zařadit do kategorie statistických (kusy, měrné jednotky atd.) Stejně tak se dá odhadovat procentuální úspěšnost určitého rozhodnutí či opatření. Analýzy trhu a marketingové ...

4 otázky na mou práci, které vás budou zajímat

... prodeje, nastavení marketingu a PR), celkový chaos v řízení firmy (špatná organizace práce a procesů, nenastavené kontrolní mechanismy typu KPI´s, reporting, systém porad), špatné hospodaření s firemními ...

PO PŮSTU RŮST

... rozvoj, investuje se do reklamy a marketingu, byť ještě vládne jakási obezřetnost, která v mnoha ohledech před rokem 2008 firmám chyběla... Pokračovat ve čtení  ...

Jak se formovalo ekonomicko-hospodářské prostředí

... počínaje 18. stoletím začínají veřejně a systematicky formulovat ekonomické principy a teorie hospodářství. Právě tento „marketing“ veřejného, plošného a systematického produkování ekonomických teorií ...

Získejte ty správné lidi

Můj dřívější šéf mi dal tuto radu: „Zapomeň na všechny ty marketingové kecy. Obávej a starej se především o to, jaké lidi najímáš. Zaměř se na to, abys dosadil správné lidi na správná místa v tvém týmu… ...

FIREMNÍ PORADENSTVÍ

Manažerské a marketingové poradenství Jiřího Jemelky - business strategie růstu ...veškeré riziko na mne, veškeré výhody pro Vás Bylo by pro Vás zajímavé zvýšit prodej ve Vaši firmě, zvýšit tržby? ...

PODNIKATELSKÉ PORADENSTVÍ

Manažerské a marketingové poradenství Jiřího Jemelky - business strategie růstu ...veškeré riziko na mne, veškeré výhody pro vás Bylo by pro Vás zajímavé zvýšit prodej ve Vaši firmě, zvýšit tržby? ...

Pět klíčů k Vaší reklamní strategii - 2. klíč: Co slibujete?

... na tento motiv. Úkolem marketingového pracovníka je v takové chvíli najít skutečně tu správnou motivaci - takovou motivaci je pak třeba zohlednit v reklamě. Tato motivace pak Váš produkt/službu prodá. ...

Jak zvýšit objemu jednoho nákupu

Navýšení objemu jednoho nákupu Př. č.2 prodejního způsobu zaměřeného na navýšení objemu jednoho nákupu: Tento způsob běžně využívají např. prodejci aut. Představte si, že kupujete škodu octavii, která ...

Strategie "klíčových řešení" - část 4.

A NYNÍ VÁM DÁM ÚKOL: Rozfázujte své aktivity v podniku na jednotlivé oblasti. Každou z oblastí pak dál rozfázujte na tolik subaktivit, kolik je jen možné. Tak pokračujte, dokud je možné určitou oblast ...

Strategie "klíčových řešení" - část 3.

POSTUP, JAK NAJÍT KLÍČOVÉ ŘEŠENÍ: Můžete a musíte kontinuálně nalézat lepší cesty, abyste multiplikovali své výsledky. Nepodléhejte pohodlnosti a pocitu uspokojení z toho, že se Vám daří dobře. Kdo ztrácí ...

Strategie "klíčových řešení" - část 2.

Klíčová řešení můžete najít pro všechny oblasti své firmy: provoz, procesy, marketing, prodej, výběr lidí, management postupy, distribuci... Hledání a používání klíčových řešení je nikdy nekončící proces ...

Strategie maximalizace - část III.

Může to, co byste si přáli zlepšit, získat na hodnotě zvýšeným stupněm ryzosti, větší čistotou nebo snížením nečistot v životním prostředí? Mohla by být užitečná jedna nebo více následujících obměn? ...

Strategie maximalizace - část II.

Můžete něco zlepšit tím, že to změkčíte? Mnoho materiálů se stalo prodejnými teprve tehdy, když byly změkčeny (např. umělé hmoty a látky). Můžete něco změkčit v přeneseném slova smyslu, abyste to zlepšili? ...

Strategie maximalizace - část I.

Co chcete vylepšit? Věcnou situaci, nějaký předmět, výrobek, nebo organizační formu, plán nebo postup - o co přesně se jedná? Jak definujete problém a svůj cíl? Jaký je okamžitý stav? Kdo nebo ...

Strategie "klíčových řešení" - část 1.

... b a nižších nákladů – a to znamená vyšší čistý zisk! Rychlejší obrátku! Rychlejší návratnost investic!!! KLÍČOVÉ ŘEŠENÍ/PRŮLOMOVÉ ŘEŠENÍ: přináší v marketingu 2-3x vyšší výsledky v prodeji při t ...

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat,      

dát si se mnou šálek dobré kávy,

tak se neváhejte na mne obrátit.

Rád se Vám budu věnovat.

                          button-kontaktujte-mne                                button-facebook linkedin 

 

 Copyright © 2018 - 2019 / Všechna práva vyhrazena                                                       Ochrana osobních údajů                                                  Prodej firem