fbpx

nove logo2

Vyhledat:
Vyhledat pouze:
Nalezeno celkem 51 výsledků.

LEADERSHIP ...">LEADERSHIP ...

Leadership pro manažery i podnikatele Vedení lidí rozhodně není jednoduchá záležitost. V článcích této kategorie se dozvíte vše o vedení lidí, leadershipu a efektivním managementu. Zodpovíme otázky jako ...

LEADERSHIPU ...">10 SYMPTOMŮ ANTILEADERSHIPU ...

Slovo leadership je dnes probíráno takřka na každém rohu. Obsah a význam této manažerské disciplíny je v dnešním moderním managementu firem silně skloňované téma. Třebaže se může zdát, že se jedná o klišé ...

LEADERSHIPU ...">EXKLUZIVNĚ O LEADERSHIPU ...

... školení. To znamená, že pouze 24 podnikatelů získá v roce 2016 prostřednictvím školení „LEADERSHIP“, osvědčené strategie a taktické přístupy, které podnikatelům-šéfům pomáhají dosahovat lepších výsledků ...

KULATÝ STŮL

... pro diskuze moderované odborníkem na řízení firem, prodej a leadership. Pomáhal jsem dávat „dohromady“ více než 100 českých firem (z oboru SME) a z těchto zkušeností Vám rád poskytnu svůj pohled na věc. ...

JAK DOCÍLIT SPOKOJENOSTI ZAMĚSTNANCŮ

Šťastní zaměstnanci jsou o 85 % efektivnější. Jak jejich spokojenosti docílit? Odborníci se shodují na tom, že pocit štěstí a spokojenosti hraje ve výkonnosti zaměstnanců významnou roli. Šťastní pracovníci ...

Komunikace

... firmy a pracovní prostředí.   Nabízíme: leadership  pro manažery Jak se chybuje? Neschopnost komunikovat napřímo. Mnoho zaměstnanců se snaží „něco naznačit“ a očekává, že vedení tomuto způsobu ...

Chcete lepší zaměstnance? Buďte lepším šéfem!

... základy dobrého leadershipu. Jít vlastním příkladem, zapojovat lidi do projektů, výzev, náročných úkolů, dávat zpětnou vazbu, kontrolovat si progres, výsledky – i ty dílčí – u jednotlivých lidí, udělat ...

Recepty na zvyšování loajality a motivace zaměstnanců

Myslím, že nám v dnešní době v podnikání chybí úplně prachobyčejné základy dobrého leadershipu. To znamená jít v prvé řadě vlastním příkladem, dále zapojovat lidi do projektů, výzev, náročných úkolů, ...

Motivace zaměstnanců - která je nejlepší?

V posledních letech dozrávám k přesvědčení, že pokud existuje nějaká účinná metoda motivace lidí, pak je to opravdu dobrý leadership. Toto téma je stále velmi „in“, každý mluví o leadershipu, všude se ...

4 otázky na mou práci, které vás budou zajímat

... financemi (chybí nejen finanční plán, ale i důsledná kontrola a plánování cash-flow firmy) a silné nedostatky ve vedení lidí (o principu „leadership“ bych ani nemluvil). O kolik se průměrně zvýší ...

ROZHOVOR: Jak motivovat obchodníky? 5. díl

... přístup správce svěřených hřiven, dobrý leadership, vytrvalost, oddanost hodnotám a cílům. Doplnil byste něco na závěr?  Na závěr bych chtěl popřát všem, nejen obchodníkům, aby měli hlavu nahoře, rovný ...

ROZHOVOR: Jak motivovat obchodníky? 4. díl

... udržení výkonu obchodníka? Navíc je hodně dlouhodobá, a vedení firmy přece jen klade důraz na krátkodobé výsledky.                 A jsme zpět u leadershipu! Začal bych od té poslední části dotazu. Ano, ...

ROZHOVOR: Jak motivovat obchodníky? 3. díl

... nějaký princip, který je v podnikání obecně nejdůležitější, pak je to princip leadershipu. Dobrý lídr je nezbytný pro vizi, směřování firmy, pro nastavení dobrých a důvěryhodných obchodních vztahů, pro ...

ROZHOVOR: Jak motivovat obchodníky? 1. díl

...  Jestli existuje nějaký motivátor, který zaručeně funguje vždy, všude a za každých okolností, pak je to princip leadershipu, nikoliv princip peněz. Nebo-li dobrá motivace stojí a padá s dobrým lídrem. ...

LÁMETE SI HLAVU S MOTIVACÍ?

EKONOMICKÁ PORADNA DENÍKU ANEB JAK TO VIDÍ JIŘÍ JEMELKA LÁMETE SI HLAVU S MOTIVACÍ? Jestli existuje nějaký motivátor, který zaručeně funguje vždy, všude a za každých okolností, pak je to princip leadershipu. ...

Budujte nové a trvalé hodnoty II.

Můj otec založil vydavatelskou společnost Lebhar-Friedman v roce 1925. Jedna z jeho hlavních hodnot v podnikání byla zásada: „Jednej s lidmi tak, jak si přeješ, aby oni jednali s tebou.“ „Nikdy nepodváděj. ...

PRODEJNÍ A MARKETINGOVÉ STRATEGIE V 21. STOLETÍ

...aneb funkční strategie prodeje a marketingu pro dnešní dobu. PRO PODNIKATELE - JAK ZVÝŠIT TRŽBY O 10% Která firma přežije (nejen) ekonomickou krizi?   Obchod, prodej i marketing je o logice. ...

Budujte nové a trvalé hodnoty

Budete-li na rohu vaší ulice prodávat „párek v rohlíku“, nejspíše moc velkou díru do světa neuděláte – pokud se vůbec uživíte. Chcete-li vybudovat něco trvalého, snažte se vytvořit hodnotu, díky níž ...

Získejte ty správné lidi

Můj dřívější šéf mi dal tuto radu: „Zapomeň na všechny ty marketingové kecy. Obávej a starej se především o to, jaké lidi najímáš. Zaměř se na to, abys dosadil správné lidi na správná místa v tvém týmu… ...

Zmenšete své ego

Je celkem běžné, že necháváme svá ega řídit naše byznys rozhodnutí. Často po mnoha letech zjistíme, že je to právě naše tvrdá práce, inteligence, schopnosti a dovednosti díky kterým náš byznys vzkvétá, ...

Co Tě naučí druzí lidé…?

Zjistil jsem, že pokud člověk s vnímavou pozorností „skenuje“ druhé lidi, velmi často zjistí minimálně v hrubých obrysech, proč daní lidé jsou tam kde jsou a dělají to, co dělají. Proč jsou  buď úspěšní ...

Jak se rodí lídr?

Lidé, kteří vedou dřív či později ostatní, jsou jako včely či mravenci. Nikdy neztrácejí svůj čas – učí se, čtou si, píšou, sebezdokonalují se, tvoří, neustále studují praktické aspekty života. Zkoumají, ...

Pýcha předchází pád

... práce na téma: Leadership setkal k rozhovoru s Ing. Jiřím Stojarem, šéfem DHL v Ostravě. Na otázku, co je dle něj nejdůležitější vlastností manažera, mi tehdy odpověděl slovy, která mě coby mladého, ambiciózního ...

Ševcovský management aneb skryté poklady šéfa T.Bati

... jím nechali inspirovat nejen pro manažerskou praxi. Věci, které budoucnost teprve objevovala pod různými pojmy jako kaizen, 5S, firemní vzdělávání, motivace zaměstnanců, péče o zaměstnance, leadership ...

5 P´s

Dostal jsem dobrou radu v americkém námořnictvu, něco, co se nazývá 5 P´s: „Prior planning prevents poor performance.“ (Ve volném překladu: Plánování s předstihem chrání před chabými výsledky.) Ať ...

Všechno nebo nic...

Můj mentor, Gunter Petz, mi jednou řekl: „Poloviční věci je mrhání peněz.“ Pokud jdeš něco dělat, dělej to správně, naplno, se 100%ním závazkem. Leon Dreimann Výkonný ředitel Salton Inc.

Plánuj na dlouhé období, přikazuj na krátké období

Andre Horn, pozdější finanční ředitel Joy Manufacturing Company mi nabídl hodnotnou radu pro integrování akvizice (a tato rada se dá aplikovat na jakýkoliv velký projekt): „Dělej to jako francouzská kavalérie: ...

Lidé udělají, co měříš a kontroluješ

Nejlepší rada, jakou jsem kdy o byznysu dostal, pochází od mého otce, F.J. Drakemana, mezinárodního byznysmena. Řekl mi: „LIDÉ UDĚLAJÍ, CO MĚŘÍŠ A KONTROLUJEŠ.“ To neznamená pouze se soustředit na výroční ...

Nemějte stres z věcí, které nemůžete kontrolovat

V počátcích mé kariéry u Chicago White Sox, kdy jsem pracoval v administrativě, mi pozdější generální ředitel Roland Hemond poradil, abych se nestresoval z toho, co nemůžu kontrolovat a zůstal zaměřený ...

Hodnota asistentů a asistentek

Poté, co jsem odešel do důchodu z New York City policejního oddělení v roce 1985 jako jeden z nejvíce oceněných detektivů, založil jsem bezpečnostní a vyšetřovací společnost. Úspěch mého byznysu je přímo ...

Služte vašemu konečnému "bossu"

Služte vašemu konečnému "bossu" – zákazníkovi. Moji kariéru jsem strávil v energetickém průmyslu, kde znalost a služba vašim zákazníkům je kriticky důležitá. Bylo to v námořnictvu, kde jsem se nicméně ...

Správní lidé budují byznys

Charles W. "Charlie" Coker mi jednou dal radu v podobě těchto moudrých slov: "Firma, kterou řídím, prosperovala po více než 104 let pro zásluhy lidí, kteří zde byli a jsou. Tak dlouhý úspěch nemůže přijít ...

7 principů pro budování úspěšného podniku

Běžte tam, kde není "provoz" (kde je tržní příležitost, mezera na trhu). Nikdy nedosáhnete víc než to, s čím jste ochotni se spokojit. Jediná měna, která má konečné limity, je čas. Takže ho využijte ...

Přijměte, změňte nebo opusťte

Akceptujte, změňte nebo opusťte. Jinými slovy, nesnažte se změnit něco, co změnit nejde. Přijměte to, co je dáno, změňte, co jste schopni změnit, případně to přesuňte na někoho jiného, na někdy jindy. ...

Když nevíte, co dělat, udělejte to nejlepší, co umíte

Během jednoho z mých prvních pracovních úkolů, když mi bylo 22, jsem stál před těžkým rozhodnutím. Zeptal jsem se zakladatele firmy na jeho názor. Odpověděl mi: "To je tvoje práce - zvážit všechny dostupné ...

Odměna za úspěch může přijít až později

Ian Morrison, bývalý prezident Institutu pro budoucnost, mi řekl, že mám dvě volby jako předseda představenstva - buď budu dozorce nebo agent změny. A že ve skutečnosti jediná volba, kterou mám, je být ...

Zůstaňte u toho, čemu rozumíte

Když lidé přecházejí z místa na místo, mají tendenci měnit "pole, aby našli novou příležitost. Myslím si, že to je chyba. I Jižní Africe jsem byl investičním bankéřem pro tři potravinové retaily. Než jsem ...

Pomáhejte druhým růst a riskujte

Jedním z mých hodnotných rádců byl jednatel mezinárodní manažerské konzultační firmy, kterého jsem poznal v čase, kdy mu bylo kolem 65 let... trpěl rozsáhlou rozedmou plic. Já jsem měl 28 a zrovna jsem ...

Pomsta nemá smysl

Jaký je konečný výsledek přístupu "oko za oko", "zub za zub"? Konečným výsledkem přístupu "oko za oko", "zub za zub" je: dva bezzubí, slepí lidé. V konečném důsledku by vždy měly převážit starý dobrý ...

Nechte trh, aby řídil, co děláte

Co dělat, když vyvíjíte produkt? Když vyvíjíte produkt, ujistěte se, že je to trh, kdo vás při jeho vývoji vede. Velké produkty, které nechybí vítězům, určují trhy. Produkty-propadáky ignorují, co si ...

Jděte za hranice svých možností

Můj první den ve společnosti Thompson v Chicagu... první zaměstnání poté, co jsem ukončil školu... Vedoucí, Myron Lyskanyz, si mě posadil a vysvětlil mi: Nikdy nepůjdeš v obchodním světě dopředu tím, že ...

Komunikujte s "péčí"

Dva principy komunikace, "velikost děla" a "dvacetičtyř-hodinové pravidlo" se mi osvědčili jako velmi užitečné v byznysu. Zjistil jsem, když jsem postupoval vzhůru organizací v rámci mé kariéry, že musím ...

Starejte se o zákazníky na top úrovni

Když jsem se přidal k firmě McDonald´s jako kontrolór v roce 1974, Ray Korc, legendární zakladatel firmy, byl stále aktivně zaangažován do řízení byznysu. Byl jsem nervózní, když jsem mu měl reportovat. ...

Věnujte to nejlepší z Vás svým lidem a své práci

Pracujte tvrdě a dělejte to nejlepší, co můžete, bez ohledu na to, jakou práci děláte. Nenechte se zajmout politikou Vaší společnosti a vždy jednejte se všemi tak, jak byste si přáli, aby oni jednali ...

Vyrovnávejte svou obchodní bilanci

Kdykoliv Vaše odchozí platby převýší Vaše příchozí platby, tento stav způsobí Váš pád. Takže: nikdy neutrácejte víc, než kolik vyděláte. Gregory B. Calhoun Předseda představenstva a výkonný ředitel ...

Podrobte svá rozhodnutí přísné analýze

Na počátku mé kariéry jsem pracoval v ústředí firmy JC Penny. Jeden ze senior manažerů měl test, skrze který nechával procházet všechna svá rozhodnutí... "Co nejlepšího se může stát díky tomuto rozhodnutí ...

Vsaďte na lidi, ne na strategie

Principy podnikání, které mne nejvíce ovlivnili ve 24 leté kariéře, byly od mého otce Johna "Jacka" Browna. Od něho jsem se již v mladém věku naučil, jak důležité je ukázat zaměstnancům respekt a jednat ...

Buďte opatrní na to, s kým se dáváte dohromady

Moje babička mi od mala opakovala, že nejdůležitější rozhodnutí, které v životě udělám se týká toho, s kým se dám dohromady. Koho si vyberu za přátele, za obchodní partnery, za mentory a jaké si vyberu ...

Napodobujte lidi, které obdivujete

Napodobujte lidi, které obdivujete. Jako mladý podnikatel jsem následoval tuto strategii v rozvoji pracovních vztahů. Věnujte pozornost tomu, co se vám líbí a ce se vám naopak nelíbí na způsobu, jak druzí ...

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat,      

dát si se mnou šálek dobré kávy,

tak se neváhejte na mne obrátit.

Rád se Vám budu věnovat.

                          button-kontaktujte-mne                                button-facebook linkedin 

 

 Copyright © 2018 - 2019 / Všechna práva vyhrazena                                                       Ochrana osobních údajů                                                  Prodej firem