fbpx

nove logo2

Vyhledat:
Vyhledat pouze:
Nalezeno celkem 52 výsledků.

MARKETING

... efektivitě a propagaci. Pro větší přehlednost jsem články roztřídil do dvou podkategorií: Marketingové strategie | Jak zvýšit prodej Marketingová komunikace | Marketingový mix Mít správně nastavenou ...

Komunikace ...">Komunikace ...

Firemní komunikace - základ úspěchu Neuspokojivá interní komunikace omezuje výkon firmy, snižuje motivaci zaměstnanců, má za následek nekvalitní výsledky celé firmy a zhoršuje vztahy se zákazníky. Vlastně ...

10 SYMPTOMŮ ANTILEADERSHIPU

... oblastech, „každá mince má dvě strany“. Ona silná technická dovednost byla kompenzována velmi chabými měkkými dovednostmi typu jednání a komunikace s lidmi apod. V praxi to pak vypadá tak, že takovýto ...

RIZIKO NOMOFOBIE

... na to, že zaměstnanci na vybraných pozicích budou číst emaily v průběhu celého dne a pak i po pracovní době nebo dokonce přes víkend. Souvisí to také s obsahem emailové komunikace, kde často na něco spěcháme ...

Firemní vzdělávání v roce 2019

... sledovat novinky v této oblasti. Jaké trendy přinese do firemního vzdělávání rok 2019?   Komunikace a měkké dovednosti Odborníci na firemní vzdělávání se shodují na tom, že v následujícím roce i ...

Přemýšlíte o outsourcingu

... dodávaných zakázek je nutné počítat s průtahy, například kvůli nejasnostem v zadání či dalším nedorozuměním během komunikace. „Při interním plnění úkolu je kdykoliv možné prostě jen proběhnout budovou ...

Jak vést své zaměstnance ke kreativitě

... kreativní prostředí?     Držte komunikační kanály otevřené Výborná interní komunikace je klíčovým elementem dobře fungující firmy. Zlepšuje firemní kulturu, zvyšuje motivaci zaměstnanců, udržuje ...

Víte jak zvládat pracovní porady, aby nebyly jen ztrátou času?

Mnoho malých a středních firem pěstuje nešvar nulových porad, velké podniky mají naopak často „přeporadováno“. Ani jeden z těchto extrémů podnikání nesvědčí. Porady jsou důležitým nástrojem interní komunikace ...

5 nejčastějších chyb při předání rodinného podniku

... si tudíž konkrétní termíny s konkrétními průběžnými cíli. Příkladem může být kompletní převzetí komunikace s klíčovými zákazníky vašim nástupcem do dvou let od zahájení předání. Absence komunikace ...

ROZHOVOR: Jak motivovat obchodníky? 5. díl

Pokračování rozhovoru! Jak pracovat s dnešními „moderními“ obchodníky? Jak z obchodníka dostat skvělý výkon, aby to bylo nakonec užitečné pro něj i pro firmu/manažera? Co byste poradil, co se osvědčilo? ...

ROZHOVOR: Jak motivovat obchodníky? 4. díl

Pokračování rozhovoru! Setkal jste se s názorem, že obchodníci jsou takové „primadony firmy“, že je potřeba jim hrát na ego a jedním z velkých motivátorů je uznání? Jak se dá s tímto pracovat? PŘEDCHOZÍ ...

ROZHOVOR: Jak motivovat obchodníky? 3. díl

Pokračování rozhovoru! Dnes se stále častěji setkáváme s novou generací mladých obchodníků, kteří jsou prostě jiní než generace předešlá. Chtějí více volného času, často kombinují práci a volný čas, ...

ROZHOVOR: Jak motivovat obchodníky? 2. díl

Pokračování rozhovoru! Ve firmách obecně panuje názor, že obchodníci nedělají s takovým nasazením, s jakým by bylo třeba. Je potřeba je kontrolovat a neustále držet pod jistou dávkou stresu? Jak to vidíte ...

ROZHOVOR: Jak motivovat obchodníky? 1. díl

Pokud motivace financemi, nejrůznějšími bonusy a benefity již nefunguje, můžete to zkusit ještě jinak. Jak, to prozradí podnikatel a hlavní konzultant české poradenské společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o., ...

Shrnutí klíčových bodů prodeje

Dnes bych rád shrnul, co se mi osvědčilo na obchodních schůzkách: Jsem v klidu, uvnitř klidný. Vychutnávám si pohodlně každý přítomný okamžik na schůzce. V každém okamžiku dbám na to, abych měl vnitřní ...

Budujte nové a trvalé hodnoty II.

Můj otec založil vydavatelskou společnost Lebhar-Friedman v roce 1925. Jedna z jeho hlavních hodnot v podnikání byla zásada: „Jednej s lidmi tak, jak si přeješ, aby oni jednali s tebou.“ „Nikdy nepodváděj. ...

Budujte nové a trvalé hodnoty

Budete-li na rohu vaší ulice prodávat „párek v rohlíku“, nejspíše moc velkou díru do světa neuděláte – pokud se vůbec uživíte. Chcete-li vybudovat něco trvalého, snažte se vytvořit hodnotu, díky níž ...

Získejte ty správné lidi

Můj dřívější šéf mi dal tuto radu: „Zapomeň na všechny ty marketingové kecy. Obávej a starej se především o to, jaké lidi najímáš. Zaměř se na to, abys dosadil správné lidi na správná místa v tvém týmu… ...

Zmenšete své ego

Je celkem běžné, že necháváme svá ega řídit naše byznys rozhodnutí. Často po mnoha letech zjistíme, že je to právě naše tvrdá práce, inteligence, schopnosti a dovednosti díky kterým náš byznys vzkvétá, ...

Hledej, co je pro lidi užitečné, a dělej to…

... „V čem se mám změnit…?“ Kromě toho, že se na Vás bude Váš vedoucí častěji obracet a vzroste míra důvěry a komunikace to pro Vás bude znamenat také jedno – budete se rychle učit, zrát, sbírat cenné zkušenosti. ...

Také obchodník si vybírá své zákazníky…

Kdysi jsem četl od Anthonyho Robbinse následující dvě myšlenky. Říká: „Náš život se formuje v okamžiku našich rozhodnutí. Rozhodujme se moudře.“ A dále: „Nikdy nepodceňujte sílu okamžiku. Jedním jediným ...

Co Tě naučí druzí lidé…?

Zjistil jsem, že pokud člověk s vnímavou pozorností „skenuje“ druhé lidi, velmi často zjistí minimálně v hrubých obrysech, proč daní lidé jsou tam kde jsou a dělají to, co dělají. Proč jsou  buď úspěšní ...

Jak se rodí lídr?

Lidé, kteří vedou dřív či později ostatní, jsou jako včely či mravenci. Nikdy neztrácejí svůj čas – učí se, čtou si, píšou, sebezdokonalují se, tvoří, neustále studují praktické aspekty života. Zkoumají, ...

Řekni si o reference

         Dneska jsem měl schůzku ve firmě D., jejíž šéf byl na semináři pro manažery. Sešli jsme se už minulý týden bezprostředně po jeho návratu ze semináře. Tehdy jsme probírali jeho představy o naší ...

OUTSOURCING MARKETINGU

... marketing zamená:  nové zákazníky,  více zakázek,  efektivnější způsob komunikace s trhem (pamatujte, že trh tvoří vždy jednotliví zákazníci),  lepší image firmy,  lepší pozici na trhu,  svých produktech ...

AUDIT FIREMNÍ KULTURY

... jsou dosazováni lidé, kteří bez profesního či kariérního plánu jednoduše na danou pracovní pozici nemají, stejně jako v bodě č.1, ať profesně či lidsky  nefunkční komunikace ve firmě – chybí v ní ...

Jak uvnitř, tak vně – platí stále

Dnes mám jednu úvahu: „Žijeme takový život, jaký si vytváříme - svou aktivní prací, tvořením duševním i fyzickým.“ Vidím to na sobě - zejména v oblasti duševní. Když nežiji v klidu vnitřní život, pak ...

Nechej druhé mluvit, „to je celé“

Dalším potvrzením toho, že jdu dobrým směrem, byl i dnešní den. První schůzka a bum – uzavřená smlouva. Setkal jsem se s velmi příjemným a férovým člověkem, což se mi v poslední době nestávalo. Už od začátku ...

Vnitřní klid, vnitřní klid a vnitřní klid

Zatímco poslední týdny jsem zažíval „divné“ schůzky, minulý týden už to byly zase ty staré dobré obchodní schůzky s velmi příjemnými pocity pro zákazníka i pro mě. Na takovéto schůzky jsem si zvykl – během ...

Tajemství „Pana Obchodníka“

Tajemství „Pana Obchodníka“ = klid, vyrovnanost, touha vyslechnout a pochopit, prozíravě odpovědět, zachovávat si v každé situaci vnitřní rovnováhu... Rád bych se s tebou podělil o zážitky z posledních ...

Když se nedaří, nevzdávej to – nezdary netrvají věčně

Po dlouhé době mám opět radost ze schůzek. Buduji porozumění a uzavírám obchody, což se mi předešlý měsíc vůbec nedařilo. Poslední týdny jsem měl schůzky, na kterých jsem se necítil dobře. Po termínech ...

Vše, co potřebuješ k obchodu

Poslední dva týdny jsem se věnoval jiné práci než obchodování. Povinnostem ve škole a na interním semináři pro jednoho z klientů. Dnes jsem šel na schůzku s paní, která čerstvě absolvovala náš seminář ...

Obchodem chci získat přítele, ne jen zákazníka

Nevyvíjej na zákazníka přílišný nátlak Naše setkání bylo jedním velkým „spojením“, harmonickým rozhovorem. Poté, co jsme vyřídili všechny formality ohledně jeho účasti na semináři, jsem panu Š. položil ...

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat,      

dát si se mnou šálek dobré kávy,

tak se neváhejte na mne obrátit.

Rád se Vám budu věnovat.

                          button-kontaktujte-mne                                button-facebook linkedin 

 

 Copyright © 2018 - 2019 / Všechna práva vyhrazena                                                       Ochrana osobních údajů                                                  Prodej firem