nove logo2

bez terminu

Manažerské kurzy zdarma

Efektivita. Produktivita. Tyto dvě slova často trápí řadu firem, protože její odhalení a nastavení rozhodně není jednoduché. Za mou mnohaletou praxi (více informací v sekci Bio) jsem získal řadu zkušeností, o které se chci nyní s vámi prostřednictvím článků podělit. Pohodlně se usaďte, udělejte si třeba kávičku nebo čaj a počtěte si v mých zápiscích, které mě dnes a denně inspirují k tomu, abych pomáhal firmám v jejich cestě za splněním cílů. 

Pokud máte pocit, že na Váš problém nestačíte sami a chcete radu někoho, kdo pomohl již více než 80ti firmám, nestyďte se mi napsat.

ZEPTAT SE

Základní prací šéfa je starat se o své lidi

To znamená především s nimi intenzivně komunikovat, o tom, co mají hotové, co se jim povedlo, co mají v plánu na dnešek, na tento týden... Dále je oceňovat upřímně, oceňovat je za dosažené výsledky, pozitivně je povzbuzovat, že zvládnou všechny překážky, ukázat jim, jak můžou věci zvládat lépe a snadněji, být jim dobrým přítelem, tzn. především jim pozorně a pečlivě naslouchat, tahat z nich všechny nesouhlasy, tzn. ptát se jich, co se jim líbí, co se jim nelíbí, co by si přáli dál, co by si přáli změnit apod.

Pokračovat ve čtení

Věnujte lidem loajalitu a důvěru

Nechtějte od lidí loajalitu a důvěru, když jim sami nedáváte loajalitu a důvěru.

Ocelový a průmyslový magnát, milionář přelomu 19. a 20. století, Andrea Carnegie, si uvědomoval jednu velkou pravdu a i díky ní se vypracoval z chudého, obyčejného dělníka v postavení, kdy ovládal celý americký průmysl. Kladl důraz na chování, jež vzbuzuje sympatie. Potvrdil, že by propustil každého, ať už by kvantita jeho práce byla sebevětší či kvalita sebelepší, kdo by nepracoval v duchu spolupráce. A PŘEDEVŠÍM, CARNEGIE TRVAL NA TOM, ŽE LIDÉ MAJÍ BÝT NA SEBE PŘÍJEMNÍ.

Pokračovat ve čtení

Únava versus vyčerpání

Únava versus vyčerpání. Kdo tvrdě pracuje, bývá na konci dne unavený. To je normální fakt, a neměli bychom sami sebe považovat za roboty, kteří jsou schopni stálého provozu. Na normální, zdravou únavu pomůže, když se člověk naučí správně odpočívat. Stačí si po práci na 10minut lehnout a "vychutnat si" tíži vlastního těla. Uvolnit se a relaxovat.

Pokračovat ve čtení

Očekáváte jiné výsledky, ale děláte stále totéž

Pokud něco nefunguje, je třeba to změnit. Mnoho obchodníků jde znovu a znovu na schůzku, znovu a znovu mají na konci měsíce chabé výsledky, a přesto dělají stále totéž stále stejným způsobem. Jsou jako mouchy, které chtějí vyletět z pokoje, ale stále znovu narážejí na sklo okna, dokud se k smrti neumoří. Hledejte způsoby, jak dělat svou práci jinak, abyste dosáhli lepších výsledků.

Pokračovat ve čtení

Neznalost nástrojů pro svou práci

Dělník ví, co pro svou práci použít

Dělník ví, co pro svou práci použít a hlavně – jak to použít. Kladivo, lopatu, vrtačku. Jaké jsou Vaše nástroje, pro Vaši práci a pro dosažení jejich cílů? Napište si je. Až to uděláte, zeptejte se, zda jsou to skutečně všechny možné nástroje, které můžete použít. Jste si jistí, že neexistují další?

Pokračovat ve čtení

Neužitečnost

Co od Vás očekává zákazník?

Pokud myslíte víc na peníze, než na své zákazníky či potenciální klienty, těžko uspějete. Zákazníky máte, i když nejste zrovna prodejcem. Ve firmě je mnoho zákazníků – tzv. vnitro-firemních zákazníků. Co od Vás očekává člověk, jež od Vás přebírá výsledek Vaši práci?

Pokračovat ve čtení

Nejčastější příčiny nízké produktivity - část 2

Obchodník, který nemá výsledky, by si měl přečíst několik knih od lidí, kteří výsledky v prodeji mají

To neznamená vrátit se do školních lavic, ale být praktik – obchodník, který nemá výsledky, by si měl přečíst několik knih od lidí, kteří výsledky v prodeji mají. Většina úspěšných obchodníků není o 100% inteligentnější, nepracují 24 hodin denně... přesto mají dvojnásobně i víceronásobně větší tržby, než průměr. Proč? Ví, jak na to. Zjistěte, jak na to – méně se nadřete, práce Vás bude víc bavit a to hlavní bude – budete mít žádoucí výsledky.

Pokračovat ve čtení

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat,      

dát si se mnou šálek dobré kávy,

tak se neváhejte na mne obrátit.

Rád se Vám budu věnovat.

                          button-kontaktujte-mne                                button-facebook linkedin 

 

 Copyright © 2018 / Všechna práva vyhrazena                                                       Ochrana osobních údajů