logo

bez terminu

Odměňujte manažery dle výsledků

Co to znamená v praxi? V praxi to znamená v podstatě to samé, co odměňovat obchodníky...
Každý dobrý obchodník je z části (cca. 30-40%) odměňován fixní částkou a ze 60-70% odměňován na základě provize. Tak by i každý manažer měl být motivován tím, co on spolu se svými podřízenými "vyprodukuje". Zodpovědný systém odměňování je takový systém, ve kterém jsou manažeři odměňováni podle toho, nakolik se podíleli na celkovém výsledku svého oddělení (části firmy či firmy celé).

výhra

Př. Obchodní ředitel by měl být z větší části motivován provizním systémem, který je založen na tom, kolik jeho lidi (obchodníci) prodali zboží či služeb. Výrobní ředitel by měl být z větší části motivován prémiemi, které plynou z množství a bezchybovosti, z úspor nákladů apod. Nákupní ředitel by měl být motivován výši úspor, které měsíčně či ročně ušetří díky lepším podmínkám, které vyjedná u dodavatelů atd.

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat, dát si se mnou šálek dobré kávy, tak se neváhejte na mne obrátit. Rád se Vám budu věnovat.

button-kontaktujte-mne

 

button-twitter button-facebook

 

2107. Agentura Weboo