logo

bez terminu

Brainstorming je v módě

Brainstorming. Často používaný pojem... O co se ale vlastně jedná? My v Čechách bychom řekli, že je to vlastně obyčejná debata, při které se přemýšlí, co a jak zlepšit či vyřešit. Takováto debata by měla mít určité mantinely nebo pravidla, aby byla k užitku. Takže:

brainstorming

  1. neomezujte debatu pouze na několik vyvolených, se kterými si rozumíte nebo kteří Vám poklonkují – ideální je počet 6-12 lidí, kteří tak či onak mají k projednávanému tématu vztah a mohli by přijít s něčím zajímavým
  2. důležitou zásadou konstruktivních debat je vyslechnout, nehodnotit; sepište si na papír každý vyjádřený návrh
  3. hodnocení začněte teprve v momentě, kdy již nepřichází žádný další návrh – teď jde o to teprve hodnotit, probrat věc ze všech stran, zvážit rizika... a...
  4. rozhodnout se – dělejte jasné závěry, výstupy a akce (aktivity), protože jinak časem lidé přijdou na to, že takové debaty vlastně nejsou k ničemu...

 

 

 

 

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat, dát si se mnou šálek dobré kávy, tak se neváhejte na mne obrátit. Rád se Vám budu věnovat.

button-kontaktujte-mne

 

button-twitter button-facebook

 

2107. Agentura Weboo