nove logo2

bez terminu

Vyhledat:
Vyhledat pouze:
Nalezeno celkem 55 výsledků.

ÚSPĚŠNÉ PODNIKÁNÍ

... o řízení firmy, o obchod, o marketing, o otázku lidí a personalistiky, o otázku financí. Úspěšné podnikání je dřina a zde najdete pár tipů, jak si tu dřinu usnadnit, jakým směrem se vydat a jak pokračovat ...

Reference

... také příklady toho, jak jsme firmám poskytli marketingové poradenství, provedli jsme firmy klientů skrze projekty revitalizace firmy, vytvořili jsme jim a implementovali fungující obchodní strategie a ...

<span class="highlight">MARKETING</span>&#160;...

Marketing je to, co děláte, než prodáte. Kate Northrup Ve svých článcích čerpám hlavně ze svých osobních zkušeností, které mě vždy posunuly někam dál. V kategorii marketing se věnuji hlavně komunikaci, ...

OUTSOURCING <span class="highlight">MARKETING</span>U&#160;...

MARKETING formou outsouringu Outsourcing marketingu je pro Vás jako klienta jedna z možných forem spolupráce s externí firmou. Outsourcing marketingu nebo-li úplné zajištěnímarketingu Vaší firmy externím ...

<span class="highlight">Marketing</span>ová organizace&#160;...

Mnoho firem považuje oblast marketingu stále za cosi podřadného. Důležitější je přece výroba, ekonomika, provoz či obchod. Jedná se však o základní omyl. Proč? Protože marketing je jako rybářská udice, ...

<span class="highlight">Marketing</span>ová analýza&#160;...

Do marketingové analýzy patří detailní rozpracování všech marketingových aktivit, které provádíte. Právě tento nástroj vám pomůže pochopit, které oblasti z PR a reklamy máte využívat. Minimálně ...

Lidskost jako benefit

... pracovníků nad 55 let a zaměstnanců na marketingových a kreativních pozicích zařadila pracovníky firem s méně než 10 zaměstnanci. Čím to, že jsou pracovníci v menších firmách spokojenější? „Malé a střední ...

Chyby v HR managementu

... ztotožnit s firemní kulturou a hodnotami podniku. Jen si představte, jaké to asi bude, když by na post marketingového ředitele ve společnosti vyrábějící veganské produkty, jejíž firemní kultura si zakládá ...

Informace o zpracování osobních údajů

... údajů uděluji za účely: marketingové účely Správce spojené s nabídkou výrobků a služeb; zasílání informací o pořádaných akcích, výrobcích, službách a jiných aktivitách (např. formou zasílání newsletterů, ...

Úroveň českého podnikání dříve a dnes

Má společnost pomáhá firmám, které procházejí vnitřní krizí nebo chtějí expandovat, ale nevědí jak na to. Naším prostředkem je hlavně interim marketing. Máme tak široké know-how o prostředí českého podnikání. ...

Jak zvyšovat čistý zisk ve vašem podnikání V.

...  Jaká je úspěšnost Vašich obchodníků? Dá se stejná úspěšnost docílit propracovaným marketingem, mailingem, inzeráty, poštou apod.? Za poloviční náklady a za minimum času dosáhnout stejných prodejníc ...

Jak zvyšovat čistý zisk ve vašem podnikání III.

... stanovuje přesně zejména výši nákladů pro jednotlivé položky (mzdy, auta, PC, telefony, připojení, marketing, nákup zboží, nájem atd.). Dobrý ekonom či účetní má finance pod kontrolou a podává vám přesná ...

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat,      

dát si se mnou šálek dobré kávy,

tak se neváhejte na mne obrátit.

Rád se Vám budu věnovat.

                          button-kontaktujte-mne                                button-facebook linkedin 

 

 Copyright © 2018 / Všechna práva vyhrazena                                                       Ochrana osobních údajů