nove logo2

bez terminu

Vyhledat:
Vyhledat pouze:
Nalezeno celkem 44 výsledků.

Efektivita práce | Produktivita práce

Manažerské kurzy zdarma Efektivita. Produktivita. Tyto dvě slova často trápí řadu firem, protože její odhalení a nastavení rozhodně není jednoduché. Za mou mnohaletou praxi (více informací v sekci Bio) ...

<span class="highlight">Kurzy</span>&#160;...

V tuto chvíli není vypsán termín na žádný kurz. Máte zájem o kurz? Neváhejte mne kontaktovat   Zatím si aspoň přečtěte některý z článků, ve kterých s vámi sdílím své zkušenosti.

Kariéra nekončí v padesáti

... tento podíl téměř poloviční (14 %). Starší zaměstnanci si rovněž postěžovali na to, že se jim daleko méně věnuje jejich šéf či manažer, nejsou tak často zváni na schůze a nejsou jim nabízeny kurzy v takové ...

Šéfovo ego

... všech pro a proti rozhodnout dle vašeho nejlepšího vědomí a svědomí – toto vše však nedělejte v emocích a bez zvážení názorů všech ostatních, vytvořte si zvyk rozhodovat se v klidu. Využijte naší služby:  kurzy ...

ROZHOVOR: Jak motivovat obchodníky? 5. díl

Pokračování rozhovoru! Jak pracovat s dnešními „moderními“ obchodníky? Jak z obchodníka dostat skvělý výkon, aby to bylo nakonec užitečné pro něj i pro firmu/manažera? Co byste poradil, co se osvědčilo? ...

ROZHOVOR: Jak motivovat obchodníky? 4. díl

Pokračování rozhovoru! Setkal jste se s názorem, že obchodníci jsou takové „primadony firmy“, že je potřeba jim hrát na ego a jedním z velkých motivátorů je uznání? Jak se dá s tímto pracovat? PŘEDCHOZÍ ...

ROZHOVOR: Jak motivovat obchodníky? 3. díl

Pokračování rozhovoru! Dnes se stále častěji setkáváme s novou generací mladých obchodníků, kteří jsou prostě jiní než generace předešlá. Chtějí více volného času, často kombinují práci a volný čas, ...

ROZHOVOR: Jak motivovat obchodníky? 2. díl

Pokračování rozhovoru! Ve firmách obecně panuje názor, že obchodníci nedělají s takovým nasazením, s jakým by bylo třeba. Je potřeba je kontrolovat a neustále držet pod jistou dávkou stresu? Jak to vidíte ...

ROZHOVOR: Jak motivovat obchodníky? 1. díl

Pokud motivace financemi, nejrůznějšími bonusy a benefity již nefunguje, můžete to zkusit ještě jinak. Jak, to prozradí podnikatel a hlavní konzultant české poradenské společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o., ...

Shrnutí klíčových bodů prodeje

Dnes bych rád shrnul, co se mi osvědčilo na obchodních schůzkách: Jsem v klidu, uvnitř klidný. Vychutnávám si pohodlně každý přítomný okamžik na schůzce. V každém okamžiku dbám na to, abych měl vnitřní ...

JAK ZVYŠOVAT VÝKON SVÉ FIRMY

... informací ◄   Maximální počet účastníků kurzu:           12 účastníků (Celkově budou v tomto roce pouze 4 jedinečné kurzy, každý s kapacitou 12 osob!) Cena za 1 den školení a účastníka:       ...

PRODEJNÍ A MARKETINGOVÉ STRATEGIE V 21. STOLETÍ

...aneb funkční strategie prodeje a marketingu pro dnešní dobu. PRO PODNIKATELE - JAK ZVÝŠIT TRŽBY O 10% Která firma přežije (nejen) ekonomickou krizi?   Obchod, prodej i marketing je o logice. ...

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat,      

dát si se mnou šálek dobré kávy,

tak se neváhejte na mne obrátit.

Rád se Vám budu věnovat.

                          button-kontaktujte-mne                                button-facebook linkedin 

 

 Copyright © 2018 / Všechna práva vyhrazena                                                       Ochrana osobních údajů