logo

bez terminu

Vyhledat:
Vyhledat pouze:
Nalezeno celkem 32 výsledků.

Jak zvýšit objemu jednoho nákupu

Navýšení objemu jednoho nákupu Př. č.2 prodejního způsobu zaměřeného na navýšení objemu jednoho nákupu: Tento způsob běžně využívají např. prodejci aut. Představte si, že kupujete škodu octavii, která ...

Strategie "klíčových řešení" - část 4.

A NYNÍ VÁM DÁM ÚKOL: Rozfázujte své aktivity v podniku na jednotlivé oblasti. Každou z oblastí pak dál rozfázujte na tolik subaktivit, kolik je jen možné. Tak pokračujte, dokud je možné určitou oblast ...

Strategie "klíčových řešení" - část 3.

POSTUP, JAK NAJÍT KLÍČOVÉ ŘEŠENÍ: Můžete a musíte kontinuálně nalézat lepší cesty, abyste multiplikovali své výsledky. Nepodléhejte pohodlnosti a pocitu uspokojení z toho, že se Vám daří dobře. Kdo ztrácí ...

Strategie "klíčových řešení" - část 2.

Klíčová řešení můžete najít pro všechny oblasti své firmy: provoz, procesy, marketing, prodej, výběr lidí, management postupy, distribuci... Hledání a používání klíčových řešení je nikdy nekončící proces ...

Strategie maximalizace - část III.

Může to, co byste si přáli zlepšit, získat na hodnotě zvýšeným stupněm ryzosti, větší čistotou nebo snížením nečistot v životním prostředí? Mohla by být užitečná jedna nebo více následujících obměn? ...

Strategie maximalizace - část II.

Můžete něco zlepšit tím, že to změkčíte? Mnoho materiálů se stalo prodejnými teprve tehdy, když byly změkčeny (např. umělé hmoty a látky). Můžete něco změkčit v přeneseném slova smyslu, abyste to zlepšili? ...

Strategie maximalizace - část I.

Co chcete vylepšit? Věcnou situaci, nějaký předmět, výrobek, nebo organizační formu, plán nebo postup - o co přesně se jedná? Jak definujete problém a svůj cíl? Jaký je okamžitý stav? Kdo nebo ...

Strategie "klíčových řešení" - část 1.

Váš obrovský nárůst tržeb a růst podniku přijde ruku v ruce s Vaši schopnosti najít či vytvořit něco, čemu říkám tzv. KLÍČOVÉ ŘEŠENÍ. Co je klíčové řešení? "Klíčové řešení" je nekonvenční způsob, čerstvost ...

Strategie "ztracených klientů"

Musíte mít trochu štěstí, abyste získali nového klienta, ale nestojí Vás skoro nic, abyste získali zpět klienta starého klienta, který od Vás odešel. Lidé u Vás přestávají nakupovat ze třech hlavních ...

Strategie pravidelné propagace

Jak si můžete zajistit, abyste byli v srdcích a myslích Vašich zákazníků? Stále s nimi komunikujte a přinášejte hodnotu – to má zajistit Vaše JPP. Když už prodej proběhne, ihned zákazníka oslovte mailem, ...

Strategie balíčků

Př. Během Velké deprese v roce 1929 se snažila firma Kraft company nabízet levný čedar sýr, ale nikdo ho nekupoval. Až jeden lokální obchodník, který se chtěl zbavit přebytečných zásob čedar sýru, začal ...

Strategie garance risk-free

Každý obchod s sebou nese riziko – vždy je min. jedna strana, která se vědomě či podvědomě ptá: „Není to riziko?“ A většinou to riziko je. Proto je důvěryhodné – a klienti to velmi ocení (v podobě zvýšených ...

Strategie snižování bariér vstupu

Většina firem a obchodníků se zaměřuje na zisk z prvního prodeje, na zisk z prvního kontaktu s novými klienty – tím ale rozhodně neusnadňují zákazníkům rozhodnutí, aby nakupovali u nich, spíše naopak. ...

Strategie účelu

Popíšu Vám příběh z vlastního života, který popisuji ve své knize „Prodej, dřina nebo hra“. Tato moje zkušenost je mi vodítkem při mém podnikání a všímám si, jak dobře funguje také tam, kde jsou špičkové ...

Strategie výjimečnosti

Př. Když do prodejny s nářadím přichází člověk a chce vrtačku, co vlastně potřebuje? vrtačku... málo kdo má skutečnou potřebu koupit si vrtačku, aby se na ni doma díval, málo kdo má potřebu vlastnit ...

Strategie silných a slabých stránek

Zachovávejte ty nové řešení, které mají výsledky Pouhým zodpovězením následujících otázek se posunete před 95% podnikatelů v ČR - z nichž mnozí jsou vašimi konkurenty! Pokud si dáte čas na zodpovězení ...

Strategie jedinečné prodejní pozice

Proč od Vás vaši klienti kupují? a) nabízíte unikátní sadu výhod a užitku b) jste lucky boy a máte prostě štěstí, že kupují zrovna u Vás Shodneme se tedy na tom, že nabízíte klientům benefit, výhodu – ...

Maximalizace vašeho potenciálu

Nikdo není 30x chytřejší, nikdo nepracuje 30x víc, než jiní obchodníci a firmy. Přesto, někteří obchodníci a firmy mají výrazně vyšší tržby a lepší výsledky? Proč? Rozdíl je ve způsobu (strategii), jak ...

Vytvářejte co nejvíc kombinací prodejních kanálů

Zvyšte počet prodejních kanálů ve Vaší společnosti Př. č.5 Kombinace prodejních kanálů... Představte si, že jste rybář, který chytá ryby jedním prutem. Takto dnes funguje mnoho malých a středně velkých ...

Při prodeji se inspirujte druhými

Při prodeji se inspirujte druhými a nechte si poradit odborníkem na zvyšování tržeb. Možná se sami sebe ptáte, jak Vám někdo jiný pomůže zvýšit objem prodeje, když se sami podobnou otázkou zabýváte celá ...
  • 1
  • 2

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat, dát si se mnou šálek dobré kávy, tak se neváhejte na mne obrátit. Rád se Vám budu věnovat.

button-kontaktujte-mne

 

button-twitter button-facebook

 

2107. Agentura Weboo