nove logo2

bez terminu

Vyhledat:
Vyhledat pouze:
Nalezeno celkem 52 výsledků.

Marketingová komunikace | Marketingový mix

Marketingová komunikace | Marketingový mix Pokud máte pocit, že na Váš problém nestačíte sami a chcete radu někoho, kdo pomohl již více než 80ti firmám, nestyďte se mi napsat. ZEPTAT SE  ...

MARKETING

... kdo pomohl již více než 80ti firmám, nestyďte se mi napsat. ZEPTAT SE  ...

Nepoctivost ve firmě

... ve firmě, kde výše uvedené otázky nemají žádnou hodnotu, jak se Vám v ní pracuje? Věříte, že firma dlouho vydrží a nepoctivost všech ji nepřivede ke krachu? Pak by to pro pracující znamenalo přijít o zaměstnání. ...

Šéfovo ego

... protože pokud si nedefinujete pravdivě realitu a nehledáte skutečně funkční způsoby, jak řešit problémy, těžko můžete být jako firma dlouhodobě úspěšní. Najde-li se někdo v řádcích výše, pak nabízím několik ...

Kdo táhne firmu ke dnu?

Jaká je v segmentu malých a středních firem souvislost „trojúhelníku“ mezi lidmi, firemní kulturou a výkonností firmy?  

Co vás čeká při spolupráci s námi

Pokusíme se vám přiblížit, jakým způsobem figurujeme ve firmách, které oživujeme, případně jim pomáháme s expanzí. Co můžeme nabídnout majitelům či ředitelům, abychom je přesvědčili o smysluplnosti spolupráce, ...

S kým nejčastěji spolupracujeme?

Pro koho jsou naše služby určené – spolupracujeme spíše s menšími lokálními firmami, objednávají si naši konzultaci velké společnosti a korporace nebo máme zkušenost se všemi z nich?   Zkušenost ...

Nezaspěte své podnikání

... fakt, že spousta podnikatelů jakoby zaspala – mají firmu např. o 200 zaměstnancích, ale stále se jí snaží řídit jako by firma měla 10 lidí. Principy, na kterých řídíte střední a větší firmu jsou zcela ...

Jak zvyšovat čistý zisk ve vašem podnikání V.

... nenechávat kalkulaci cen odhadům a domněnkám. Firmu musíte řídit přes čísla a fakta. ZDOKONALTE SVÉ PLÁNOVÁNÍ Každá firma musí mít zvládnuté plánovací procesy. Skoro všechny firmy věnují příliš mnoho ...

Jak zvyšovat čistý zisk ve vašem podnikání IV.

... "být všude". Většina zaměstnanců potřebuje osobní vedení, chtějí pracovat pro člověka, ne pro administrativní systém. Když odbyt klesá a firma je v ohrožení, má její šéf sedět v kanceláři a dávat vinu vše ...

Jak zvyšovat čistý zisk ve vašem podnikání III.

... kteří ukáží, že se svým jměním dovedou hospodařit. Abyste vše výše uvedené zvládli, je ideální, pokud si pořídíte dobrého ekonoma, případně účetní, jste-li menší firma. Každá firma má být řízena přes ...

Jak zvyšovat čistý zisk ve vašem podnikání II.

... situací a dilemat, v nichž se velmi těžko orientuje a neví, jaké rozhodnutí přijmout s ohledem na to, aby jeho firma na straně jedné prosperovala a zároveň na straně druhé, aby zohlednil osobní, potažmo ...

Jak zvyšovat čistý zisk ve vašem podnikání I.

... MOŽNO VŠECH AUTOMATICKÝCH PRACÍ. Pokud jste zároveň majitelem i „ředitelem“ firmy, bez ohledu na velikost vaší firmy, vaše firma nemá šanci růst, prosperovat a být dlouhodobě zisková v situaci, kdy děláte ...

Hybnou silou úspěšného byznysu je obchod a marketing

... mohl pokračovat. Proč se nestačím divit? Z jednoho prostého důvodu – ve firmách mi chybí zdravý selský rozum. Co aktivně nenabídnu, těžko prodám. Je mylné vytrvale lpět na tom, že kvalita se prodá sama. ...

Jak rozvíjet byznys aniž byste riskovali zbytečné ztráty?

... farmaceutická firma investovala 10 mil. Kč do reklamní kampaně. Výše rozpočtu teď není důležitá, podstatný je princip – a to princip testování. Chytří pánové tam nahoře (rozuměj top management firmy) vytvořil ...

6 otázek na Jiřího Jemelku (o roce 2016)

... Klientům je pak v dané situaci naše firma dlouhodobým obchodním partnerem, který pomáhá strategicky řídit a rozvíjet klientovu firmu. S koncem roku přijde čas bilancování uplynulého roku a předsevzetí ...

PODNIKÁNÍ JE ŘEČ ČÍSEL

... podniku – bez ohledu na jeho velikost, protože existují živnostníci, kteří si dlouhá léta velmi slušně vydělávají a prosperují, a to navzdory tomu, že jako firma nerostou ani co do počtu zaměstnanců, ani ...

O mně

... vidím, že se najde v Česku velmi málo firem, které by se takto úzce a úspěšně specializovali na to, co dělá naše firma. Nechlubím se, není čím. Výše uvedené však píši především proto, abych na svém vlastním ...

"Zasvěcení" a zaučení nového pracovníka

... Primárně mi jde o to, aby lidé pochopili, jak se dělá byznys. Aby pochopili, že nejsou zaměstnanci, ale spolupodnikatelé, že bez nich firma neuspěje. A že to není o tom, aby podnikatel uživil čtyřicet ...

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat,      

dát si se mnou šálek dobré kávy,

tak se neváhejte na mne obrátit.

Rád se Vám budu věnovat.

                          button-kontaktujte-mne                                 button-twitter button-facebook linkedin g plus

 

 Copyright © 2018 / Všechna práva vyhrazena                                                       Ochrana osobních údajů