nove logo2

bez terminu

Vyhledat:
Vyhledat pouze:
Nalezeno celkem 10 výsledků.

Pět klíčů k Vaší reklamní strategii - 2. klíč: Co slibujete?

Reklama slibuje uspokojení. Buďte si tohoto faktu vědomi a zohledněte jej... Každý člověk, pokud už si něco (cokoliv) kupuje, má vždy určitý motiv, proč tak činí. Proto se také reklama musí zaměřit ...

Strategie účelu

...  vím, co mi přináší úspěch a pocit vnitřního naplnění.“ Není to snaha prodávat, mít objednávky, uzavírat smlouvy, plnit stanovené prodejní cíle. Není to nátlak na klienta, přesvědčivá argumentace, aby s ...

Překážky k efektivní komunikaci

Než se pustíme do konkrétních technik týkajících se komunikačních dovedností, vyjmenujme si základní překážky, které brání snadné a účinné komunikaci. A proč se bavit o překážkách? Představte si auto se ...

Práce na efektivní komunikaci

Chcete-li být skutečně efektivními "komunikátory", je třeba se s odhodláním pustit do studia komunikace. To neznamená zabořit hlavu do chytrých knih na téma komunikace, ale skutečně začít pracovat na ...

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat,      

dát si se mnou šálek dobré kávy,

tak se neváhejte na mne obrátit.

Rád se Vám budu věnovat.

                          button-kontaktujte-mne                                button-facebook linkedin 

 

 Copyright © 2018 / Všechna práva vyhrazena                                                       Ochrana osobních údajů