logo

bez terminu

Vyhledat:
Vyhledat pouze:
Nalezeno celkem 50 výsledků.

Jak zvyšovat čistý zisk ve vašem podnikání IV.

... větších firem - zaměřte se na zvýšení tržeb a na zvýšení produktivity, efektivnosti - a náklady se sníží sami. SKUTEČNÁ HOSPODÁRNOST JE VÝSLEDKEM PRODUKTIVITY A NIKOLIV POUZE SRÁŽENÍM NÁKLADŮ. JDĚTE ...

Jak zvyšovat čistý zisk ve vašem podnikání III.

... splaťte alespoň 20 % svého předlužení. Tím získáte znovu důvěru svých věřitelů. Dále pro bankéře připravte výkaz svých pohledávek, hotového jmění, tržeb a celkového stavu obchodu. Stejně tak přehled smluv ...

Jak zvyšovat čistý zisk ve vašem podnikání II.

... uvnitř firmy, často nastává pokles tržeb, snižuje se zisk, firma onemocní nebo dokonce zkrachuje (umře). Pokud tedy nevíte, co dělat, ptejte se: „Co je teď nejdůležitější pro firmu?“ A je-li to třeba, ...

Jak rozvíjet byznys aniž byste riskovali zbytečné ztráty?

... jak v tomto procesu může být prospěšné a blahodárné sledovat řeč čísel. A to nikoliv těch konečných, na úrovni tržeb či zisku, ale především těch bazálních, procesních čísel, která nám ukazují na míru ...

PODNIKÁNÍ JE ŘEČ ČÍSEL

... co do růstu tržeb. Stejně tak existují velké firmy, která dlouhá léta živoří, než definitivně skončí v konkurzu a nadělají za sebou obrovské dluhy a zničené životy. Chcete-li v konečné fázi podnikání skutečně ...

4 otázky na mou práci, které vás budou zajímat

... Pokud je firma z hlediska obchodu totálně pasivní (na stupnici nula až deset je na nule či jedničce), pak práce na obchodu a marketingu dokáže přinést firmě akceleraci tržeb v podobě i 100 % do jednoho ...

ROZHOVOR: Jak motivovat obchodníky? 2. díl

... pohybovat. Můžeme tomu klidně říkat „mantinely výkonnosti“. Ať už těmi mantinely jsou počty schůzek za den, týden, pravidelný a zcela konkrétní reporting, výše tržeb a především minimum marže, kterou má ...

PRODEJNÍ A MARKETINGOVÉ STRATEGIE V 21. STOLETÍ

... y o 60% (meziroční nárůst). Psal se rok 2012. Vzhledem k mým kapacitám a ochraně know-how jsem schopen věnovat se ročně max. 8-10 firmám. Úspěšnost projektů zaměřených na zvýšení tržeb v roce 2011 čini ...

FIREMNÍ PORADENSTVÍ

... projekt se stejnou nedůvěrou s jakou se možná právě Vy nyní díváte na tyto řádky. Např. v jedné firmě z Prahy (cca.35 zaměstnanců) se díky vzájemné spolupráci podařilo během tří měsíců zvýšení tržeb o ...

PODNIKATELSKÉ PORADENSTVÍ

... se stejnou nedůvěrou s jakou se možná právě Vy nyní díváte na tyto řádky. Např. v jedné firmě z Prahy (cca. 35 zaměstnanců) se díky vzájemné spolupráci podařilo během tří měsíců zvýšení tržeb o 18%. Jednalo ...

Jak zvýšit objemu jednoho nákupu

Navýšení objemu jednoho nákupu Př. č.2 prodejního způsobu zaměřeného na navýšení objemu jednoho nákupu: Tento způsob běžně využívají např. prodejci aut. Představte si, že kupujete škodu octavii, která ...

Strategie "klíčových řešení" - část 4.

... 1000% nárůstu tržeb budete používat k Vašemu prospěchu. Myšlení je náročná věc, mnohem praktičtější je věnovat se každodenním provozním povinnostem. Proto velmi málo Vaší konkurence bude dělat to, co můžete ...

Strategie "klíčových řešení" - část 3.

POSTUP, JAK NAJÍT KLÍČOVÉ ŘEŠENÍ: Můžete a musíte kontinuálně nalézat lepší cesty, abyste multiplikovali své výsledky. Nepodléhejte pohodlnosti a pocitu uspokojení z toho, že se Vám daří dobře. Kdo ztrácí ...

Strategie "klíčových řešení" - část 2.

... MYŠLENEK, KTERÉ MAJÍ POVAHU MULTIPLIKACE TRŽEB, POCHÁZÍ POUZE 16% Z VELKÝCH FIREM!!! KDO V DNEŠNÍ DOBĚ BUDE NACHÁZET NEOTŘELÁ, INOVATIVNÍ, KLÍČOVÁ ŘEŠENÍ, TEN BUDE MÍT MNOHO KLIENTŮ A VYSOKÉ TRŽBY. STOJÍ ...

Strategie maximalizace - část III.

Může to, co byste si přáli zlepšit, získat na hodnotě zvýšeným stupněm ryzosti, větší čistotou nebo snížením nečistot v životním prostředí? Mohla by být užitečná jedna nebo více následujících obměn? ...

Strategie maximalizace - část II.

Můžete něco zlepšit tím, že to změkčíte? Mnoho materiálů se stalo prodejnými teprve tehdy, když byly změkčeny (např. umělé hmoty a látky). Můžete něco změkčit v přeneseném slova smyslu, abyste to zlepšili? ...

Strategie maximalizace - část I.

Co chcete vylepšit? Věcnou situaci, nějaký předmět, výrobek, nebo organizační formu, plán nebo postup - o co přesně se jedná? Jak definujete problém a svůj cíl? Jaký je okamžitý stav? Kdo nebo ...

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat, dát si se mnou šálek dobré kávy, tak se neváhejte na mne obrátit. Rád se Vám budu věnovat.

button-kontaktujte-mne

 

button-twitter button-facebook

 

2107. Agentura Weboo