logo

bez terminu

Vyhledat:
Vyhledat pouze:
Nalezeno celkem 49 výsledků.

OBCHOD

Školení obchodníků online Podniky potřebují silné obchodníky. Této oblasti zvyšování výkonnosti podniku skrze obchodní oddělení se věnuji již řadu let, a stále se mi to vyplácí. V následujících článcích ...

LEADERSHIP

... výkonu, stanovování cílů a dalším schopnostem podstatným pro efektivní management? Navíc pokud se zúčastníte našeho školení manažerských dovedností, rozhodně společně dostaneme z Vás, Vašich lidí i Vaší ...

"Zasvěcení" a zaučení nového pracovníka

V tomto smyslu mluvím o přenášení firemního DNA na nově nastupujícího zaměstnance. A toto vtiskávání firemního DNA trvá tak dlouho, do jaké míry se vám podařilo vybrat nového člověka typově tak, aby měl ...

ROZHOVOR: Jak motivovat obchodníky? 5. díl

... že v daném obchodě uspěl. Ostatní by měli být svědky a nasloucháním, případně přidáním se do diskuze, by se měli učit na probíraných příkladech. Doporučuji také pravidelné týdenní školení „svépomocí“. ...

ROZHOVOR: Jak motivovat obchodníky? 4. díl

Pokračování rozhovoru! Setkal jste se s názorem, že obchodníci jsou takové „primadony firmy“, že je potřeba jim hrát na ego a jedním z velkých motivátorů je uznání? Jak se dá s tímto pracovat? PŘEDCHOZÍ ...

ROZHOVOR: Jak motivovat obchodníky? 3. díl

Pokračování rozhovoru! Dnes se stále častěji setkáváme s novou generací mladých obchodníků, kteří jsou prostě jiní než generace předešlá. Chtějí více volného času, často kombinují práci a volný čas, ...

ROZHOVOR: Jak motivovat obchodníky? 2. díl

Pokračování rozhovoru! Ve firmách obecně panuje názor, že obchodníci nedělají s takovým nasazením, s jakým by bylo třeba. Je potřeba je kontrolovat a neustále držet pod jistou dávkou stresu? Jak to vidíte ...

ROZHOVOR: Jak motivovat obchodníky? 1. díl

Pokud motivace financemi, nejrůznějšími bonusy a benefity již nefunguje, můžete to zkusit ještě jinak. Jak, to prozradí podnikatel a hlavní konzultant české poradenské společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o., ...

SOBECTVÍ V OBCHODĚ – NEÚSPĚCH JISTÝ

Jak jsem psal v minulém článku… Když jsem si uvědomil, že výsledky mám, když se soustředím na lidi, na budování porozumění s nimi, na službu, místo abych se soustředil na smlouvy, na peníze, na provize, ...

Shrnutí klíčových bodů prodeje

Dnes bych rád shrnul, co se mi osvědčilo na obchodních schůzkách: Jsem v klidu, uvnitř klidný. Vychutnávám si pohodlně každý přítomný okamžik na schůzce. V každém okamžiku dbám na to, abych měl vnitřní ...

Budujte nové a trvalé hodnoty II.

Můj otec založil vydavatelskou společnost Lebhar-Friedman v roce 1925. Jedna z jeho hlavních hodnot v podnikání byla zásada: „Jednej s lidmi tak, jak si přeješ, aby oni jednali s tebou.“ „Nikdy nepodváděj. ...

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat, dát si se mnou šálek dobré kávy, tak se neváhejte na mne obrátit. Rád se Vám budu věnovat.

button-kontaktujte-mne

 

button-twitter button-facebook

 

2107. Agentura Weboo