nove logo2

bez terminu

Vyhledat:
Vyhledat pouze:
Nalezeno celkem 50 výsledků.

Základní přesvědčovací nástroje obchodníka

Mezi základní přesvědčovací "nástroje" obchodníka patří: vnitřní jistota obchodníka, fyziologie těla, tonalita hlasu – a teprve pak následují co do přesvědčivosti slova a jejich význam. Zákazník pozná ...

Obchodník s lidskou tváří

Po zkušenosti z několika minulých schůzek, kdy jsem doplatil na to, že jsem mluvil pouze s jedním společníkem a druhý sledoval náš rozhovor v té samé místnosti z povzdálí (a mohl se cítit odstrčený), jsem ...

Spustíš? Nespustíš?

Přišel jsem do obchodu s rybářskými potřebami. Prodavačka mě zavedla za šéfem. Ten, jen co mě uviděl, zeptal se, o co jde a vybídl mě: „Tak spusťte“. Sranda. Stává se ti to taky? „Spusťte“. Klienti, se ...

Plná pozornost na zákazníkovi

Druhá přihláška, kterou jsem dnes uzavřel, byla na seminář o prodeji. Moc si této smlouvy cením, protože jsem dokázal po celou dobu schůzky udržet pozornost na klientovi a měl jsem o něho po celou dobu ...

Rozhodnost, jeden z hlavních klíčů k úspěchu

Dneska ráno jsem jel s klidnou myslí ke klientovi, který byl u naší firmy na přednášce pro manažery. Vybavuji si, jakoby to bylo teď, že v momentě, kdy jsem vystupoval z auta, řekl jsem si: „Tak, tady ...

Význam obchodu – vytvářet hodnoty pro druhé

Teď zpětně si uvědomuji, že v takové situaci mi úplně unikl význam obchodu – být užitečný druhým. Přinášet druhým hodnotu. Sloužit. Myslet na druhé, ne na sebe. Tyhle myšlenky ohledně jistoty další přihlášky ...

Bez sebedůležitosti

Dneska jsem uzavřel dvě smlouvy. „Tentokrát sám“, pomyslel jsem si večer s úsměvem, maje při tom na mysli včerejší schůzku. Už včera, po uzavření interního tréninku s konzultací ve firmě v Opavě, jsem ...

Do třetice všeho dobrého i zlého – pokora

Po této schůzce jsem šel na další obchodní jednání k novému klientovi. Věřil jsem si, především díky předchozí zkušenosti v Opavě. Schůzka byla příjemná, zjistil jsem potřeby klienta, vzbudil jsem v něm ...

Otázky – základní nástroj obchodníka

Vážně jsem moc rád, co jsem se dneska naučil. To, co budu psát dál, jsou závěry z mého pozorování, které jsem udělal v průběhu schůzky. Stěžejní byly následující okamžiky... První z klíčových okamžiků ...

Pokora poprvé

Abych se vrátil k hlavní pointě z úvodu této „úspěšné akce“ – první velká smlouva. Paní P. i pan K. z opavské firmy, s nimiž jsem mluvil těsně před seminářem, absolvovali 24. – 26. 2. seminář pro manažery ...

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat,      

dát si se mnou šálek dobré kávy,

tak se neváhejte na mne obrátit.

Rád se Vám budu věnovat.

                          button-kontaktujte-mne                                button-facebook linkedin 

 

 Copyright © 2018 / Všechna práva vyhrazena                                                       Ochrana osobních údajů