logo

bez terminu

Vyhledat:
Vyhledat pouze:
Nalezeno celkem 49 výsledků.

Chcete lepší zaměstnance? Buďte lepším šéfem!

... více věřili a měli zdravé sebevědomí.“   Přečtěte si rozhovor se mnou: Na čem by měli zapracovat šéfové, pokud chtějí zvýšit loajalitu a motivaci svých podřízených? Myslím, že nám v dnešní době ...

Kdo táhne firmu ke dnu?

Jaká je v segmentu malých a středních firem souvislost „trojúhelníku“ mezi lidmi, firemní kulturou a výkonností firmy?  

Jak rozvíjet byznys aniž byste riskovali zbytečné ztráty?

... Nedávno jsem zrovna o tomto tématu hovořil v jistém rozhovoru, kdy jsem říkal: tu nejlepší službu, kterou můžete udělat pro svůj podnik, je potlačit své ego. Moje rada pro dnešní díl blogu zni jasně: svá ...

Chyby při výběru zaměstnanců - personalisti vs. externí agentury

... poznávání se, je to mnohem přirozenější než assesment centra a autentičtější než půlhodinový rozhovor v rámci výběrového řízení. Totální samozřejmostí je ověřování si referencí na daného člověka u předchozích ...

KATALYZUJEME ZMĚNY, NESEME VÝSLEDKY

SEKCE "JAK NA VÝSLEDKY" „NERADÍME, PŘINÁŠÍME VÝSLEDKY,“ říká v následujícím rozhovoru výkonný ředitel poradenské společnosti JIP pro firmy s.r.o. Ing. Bc. Jiří Jemelka, MBA. Stojí za ním a jeho týme ...

PODNIKATELSKÉ KNOW-HOW V OTÁZKÁCH A ODPOVĚDÍCH

ROZHOVOR V ČASOPISE STARTING UP DO HLUBIN PODNIKÁNÍ S JIŘÍM JEMELKOU... Když jsem požádala Jiřího Jemelku, člověka, který se dlouhá léta zabývá poradenstvím pro podnikatele a firmy, o rozhovor, netušila ...

USPĚJE SPÍŠ PODNIKAVÝ ČLOVĚK NEŽ AUTOR SKVĚLÉHO NÁPADU

ROZHOVOR V DENÍKU USPĚJE SPÍŠ PODNIKAVÝ ČLOVĚK NEŽ AUTOR SKVĚLÉHO NÁPADU Hodně lidí přešlapuje nad nápadem začít podnikat a neví, kudy se vydat. Jiní už zase svůj byznys rozjeli, chtěli by se ale zlepšovat. ...

4 otázky na mou práci, které vás budou zajímat

Ti, co mne sledují pravidelně vědí, že jsem výkonný ředitel společnosti JIP pro firmy s.r.o., která pomáhá řadě firem při plnění jejich cílů. Dnes zde mám pro vás rozhovor, abyste si udělali o této práci ...

ROZJÍMÁNÍ O CÍLI A ÚČELU OBCHODU

... především budovat porozumění a snažit se skutečně pochopit aktuální „stav“ a potřeby zákazníka. To vedlo k příjemnému rozhovoru s klientem. Znamenalo to přiblížit se k člověku na schůzce tak, aby cítil, ...

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat, dát si se mnou šálek dobré kávy, tak se neváhejte na mne obrátit. Rád se Vám budu věnovat.

button-kontaktujte-mne

 

button-twitter button-facebook

 

2107. Agentura Weboo