nove logo2

bez terminu

Vyhledat:
Vyhledat pouze:
Nalezeno celkem 40 výsledků.

5 nejčastějších chyb při předání rodinného podniku

... směrem k zaměstnancům i zákazníkům Nepodceňujte komunikaci se svými pracovníky. Pokud budete záležitost držet dlouho pod pokličkou, zaměstnanci nastávající změny určitě vycítí a mohli by mít pocit ...

HOME OFFICE TRENDU SE ČASEM NEUBRÁNÍME

EKONOMICKÁ PORADNA DENÍKU ANEB JAK TO VIDÍ JIŘÍ JEMELKA HOME OFFICE TRENDU SE ČASEM NEUBRÁNÍME V Nizozemí budou mít někteří zaměstnanci právní nárok na práci z domova. V Česku poptávka po flexibilní ...

PERSONÁLNÍ AUDIT

Personální audit odhalí nevyužité rezervy Vaší organizace > Je personální řízení Vaší firmy správné? > Máte přehled o personální situaci ve Vaší společnosti? > Jsou skutečně všichni Vaši zaměstnanci ...

O podnikání jinak...

Náš PODNIK je škola, události/zaměstnanci/obchodní partneři jsou učitelé, úspěch je maturita, a konečný charakter je diplom, který člověk dostává od Boha.  ...

Služba - účel podnikání

Věřím, že přijde čas, kdy si zaměstnavatelé i zaměstnanci, stejně jako veškeré lidstvo, konečně uvědomí, že sami sobě nejlépe poslouží, když budou sloužit ostatním.        ...

Otázky – základní nástroj obchodníka

... Potom opět nechal oba klienty mluvit. Potvrzoval jejich slova. Paní P. i pan K. se shodli na tom, že jejich zaměstnanci od nich neberou slova a myšlenky ze semináře tak, jak by bylo žádoucí. Je asi pravda, ...

Zpětná vazba

Manažeři by měli minimálně 4x do roka rozdat svým lidem „dotazník zpětné vazby“, aby tam zaměstnanci uvedli své názory na firmu, na svou práci, co se jim líbí, co se jim nelíbí, připomínky, nesouhlasy, ...

Strategie "klíčových řešení" - část 1.

... í silou na Vašem trhu, ve Vašem oboru klíčová řešení Vás činí tím, kdo přináší vyšší hodnotu a užitek lidem – a Vaši klienti i zaměstnanci to rozpoznají klíčová řešení Vás nutí, abyste se stal podnikatele ...

Ševcovský management aneb skryté poklady šéfa T.Bati

...  zaměření na výsledky a odměna za výsledky Ač byli ve firmě T. Bati zaměstnanci, kteří pobírali jasně stanovenou mzdu, velká část zaměstnanců – zejména ti na klíčových pozicích a ti, kteří mohli bezprostředně ...

Pomáhejte druhým růst a riskujte

...  soustavně hodnocena našimi zaměstnanci jako jedno z nejlepších pracovních míst v Americe. Dalším mentorem a rádcem byl jednatel, který v době, kdy mi radil, byl šéfem jedné z největších PR firem v zemi ...

Vsaďte na lidi, ne na strategie

...  managementu myslet si, že zná veškerá řešení. Rozhodl jsem se sdílet se zaměstnanci tolik informací, kolik je jen možné a komunikovat s nimi o řešení problémů. Spojením myslí (znalostí) všech zaměstnanc ...

Strategie výjimečnosti

... pochopíte, jak přemýšlet o lidech, s nimiž pracujete (klienti, zaměstnanci, dodavatelé) – v dimenzi výjimečnosti každého z nich – jste na počátku cesty k výraznému zvýšení tržeb. Uplatňujte strategii výjimečnosti!!! ...

REVITALIZACE FIRMY

...  vyplývá dlouhá doba splatnosti faktur od odběratelů či vůči dodavatelům, nízká míra organizace práce, zaměstnanci přesně nevědí, co mají dělat, špatná koordinace všech činností uvnitř firmy, časté zmatk ...

Buďte sami sebou celou dobu

...  lídrem je být přesně tím, kým jsi", odpověděla. "A snaž se být sama sebou celou dobu." Byla to velká rada. V průběhu mé kariéry jsem tvrdě pracoval na tom, abych si byl jist, že mí zaměstnanci nepochybu ...

Jaký bude rok 2014 pro malé a střední firmy v ČR?

... „Jak být víc užitečný svým zákazníkům?“, „Jak posloužit více lidem / zákazníkům?“, „Jak přesvědčit více lidí / zákazníků, že mají nakupovat právě u nás?“ Raďte se na toto téma nejen se svými zaměstnanci, ...

TRW - DAS a.s. | Jiří Vystrčil - generální ředitel

... firmou. Z výběrového řízení vyšla vítězně právě firma J.I.P., a tak naše spolupráce mohla začít. Vlastní analýza začala v květnu 2013 a to formou osobních pohovorů se zaměstnanci napříč celou firmou. ...

Neustálý trénink, neustálé, kontinuální zlepšování se

... konkrétní situace, jež se týkají jeho „problému“. Trápí ho zaměstnanci. Neplní úkoly, které jim zadává. Prý už to zkoušel po dobrém, po zlém, rozkazoval, prosil, nadával. Nic nepomohlo. Bylo vidět, že ...
  • 1
  • 2

Zůstaňte ve spojení

Pokud máte nějaký dotaz, chcete si popovídat,      

dát si se mnou šálek dobré kávy,

tak se neváhejte na mne obrátit.

Rád se Vám budu věnovat.

                          button-kontaktujte-mne                                button-facebook linkedin 

 

 Copyright © 2018 / Všechna práva vyhrazena                                                       Ochrana osobních údajů